محل لوگو

ویروس چیست 7 ص


ویروس چیست 7 ص

نام فایل : ویروس چیست 7 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 10

حجم : 59 کیلوبایت


عنوان :

ويروس چيست؟
 
ويروس هاي کامپيوتري برنامه هايي هستند که مشابه ويروس هاي بيولوژيک گسترش
 
يافته و پس از وارد شدن به کامپيوتر اقدامات غيرمنتظره اي را انجام مي دهند. با وجودي که همه ويروس ها خطرناک نيستند، ولي بسياري از آنها با هدف تخريب انواع مشخصي از فايل ها، برنامه هاي کاربردي و يا سيستم هاي عامل نوشته شده اند.
ويروس ها هم مشابه همه برنامه هاي ديگر از منابع سيستم مانند حافظه و فضاي ديسک سخت، توان پردازنده مرکزي و ساير منابع بهره مي گيرند و مي توانند اعمال خطرناکي را انجام دهند به عنوان مثال فايل هاي روي ديسک را پاک کرده و يا کل ديسک سخت را فرمت کنند. همچنين يک ويروس مي تواند مجوز دسترسي به دستگاه را از طريق شبکه و بدون احراز هويت فراهم آورد.
براي اولين بار در سال ۱۹۸۴ واژه «ويروس» در اين معنا توسط فرد کوهن در متون آکادميک مورد استفاده قرار گرفت. د‍ر اين مقاله که «آزمايشاتي با ويروس هاي کامپيوتري» نام داشت نويسنده دسته اي خاص از برنامه ها را ويروس ناميده و اين نام گذاري را به لئونارد آدلمن نسبت داده است. البته قبل از اين زمان ويروس ها در متن داستان هاي عملي و تخيلي ظاهر شده
 
بودند.
 
نامگذازي ويروس ها:
نام ويروس كامپيوتري از سال 1987 بر سر زبان ها افتاد. در نوامبر اين سال يكي از فارغ التحصيلان دانشگاه كورنل امريكا اولين ويروس كامپيوتري را نوشت و آن را وارد شبكه اينترنت نمود. در آن زمان اينتزنت در اختيار دانشگاها و سازمان ها بود ، در نتيجه اين عمل ويروس منتشر شد. اين ويروس باعث قطع ارتباط 6200 سيستم و از بين بردن 250000 سيستم گرديد.
 
انواع ويروس
انواع ويروس هاي رايج را مي توان به دسته هاي زير تقسيم بندي نمود:
boot sector
:
 
boot sector

 
اولين
Sector
...


مبلغ قابل پرداخت 27,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 65

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما