محل لوگو

مشخصات چند فروشگاه اینترنتی


مشخصات چند فروشگاه اینترنتی

نام فایل : مشخصات چند فروشگاه اینترنتی

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 9

حجم : 73 کیلوبایت


سایت لک لک
http://www.laklak.ir
درباره ی ما
سایت لک لک جامع ترین سایت فروش اینترنتی کتاب و محصولات فرهنگی در سطح ایران میباشد که در تاریخ 18/6/85 مصادف با میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) با هدف اشاعه فرهنگ کتاب خوانی افتتاح گردید تا از دو طریق سفارش اینترنتی و تلفنی (66975361-021) بتواند در خدمت همه هموطنان در سرتاسر ایران عزیزمان باشد.
از مزایای ویژه این سایت تحویل رایگان کتاب برای اعضای محترم سایت می باشد.
در حال حاضر اطلاعات کتاب های موجود در لیست سایت لک لک با همکاری سازمان محترم خانه کتاب به روز بوده و این امکان فراهم گردیده است تا اعضای محترم بتوانند از آخرین اخبار نشر اطلاع یابند. در بخش دیگری از سایت تالار گفتگویی به منظور ایجاد بستری مناسب برای نقد کتاب و تبادل نظر های فرهنگی و درج نظرات کاربران محترم فراهم گردیده است تا از این طریق بتوانند آخرین اطلاعات و نظرهای خود را در دسترس دیگر اعضای محترم قرار داده و به تبادل نظر بپردازند.
سایت لک لک امکانات لازم برگزاری هرگونه نمایشگاه کتاب برای ارگان ها، سازمان ها، دانشگاه ها، مدارس و مهدهای کودک را دارا می باشد.
سایت لک لک مفتخر است این مژده را به تمامی کاربران بدهد که خدمات ویژه و جذاب دیگری در آینده ای نه چندان دور در انتظار همه اعضای محترم سایت می باشد.
لک لک کتاب های سفارشی شما را در سریعترین زمان ممکن به دست شما می رساند،
حتی سریع تر از ...
کالانما مجموعه بزرگی از عرضه کنندگان و تولیدکنندگان کالا
http://www.namabazar.net/default.asp

سفارش از شما و ارسال سريع از نمابازار
سرويس حمل و نقل ويژه نمابازار اين اطمينان را به شما می دهد كه با خيالي راحت و در كمترين زمان ممكن كالاي خود را دريافت كنيد!
نمابازار با بهره گيری از مطمئن ترين و راحترين شيوه برای فرستادن کالای مورد نظر شما از طريق پستی، به آسايش مشتريان خود می انديشد. برای اين منظور سرويس های متفاوتی را برای مشتريان خود در نظر گرفته است تا شما بتوانيد به آساني بهترين شيوه ارسال را براي كالاي خود انتخاب كنيد.
زمان تحويل کالا
شما به آساني مي توانيد زمان تحويل كالا را انتخاب كنيد. اينکه در چه ساعتي از روز مي خواهيد كالا به دستان برسد و يا اصلا" در چه تاريخي مي خواهيد كالاي مورد نظر خود را دريافت كنيد.
نحوه محاسبه قيمت کالا
از آنجا که هر يک از شيوه های پستی از قبيل پيشتاز، سفارشی و پيک هزينه های متفاوتی در بردارند، انتخاب هريک از اين شيوه ها در قيمت کالا تاثير مستقيم دارد.
نمابازار هزينه کالا را بر حسب قيمت اصلی کالا و قيمت شيوه پستی انتخاب شده محاسبه می کند.
شيوه های ارسال در نمابازار :
· ارسال کالا به طريق پست سفارشی بين 3 تا 7 روز کاری
- در تهران : پس از اعلام آمادگی مشتری حداکثر 2 روز به طول می انجامد.
- در مرکز استانها : پس از اعلام مشتری حداکثر 5 روز به طول می انجامد.
...


مبلغ قابل پرداخت 27,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 91

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما