محل لوگو

مديريت تجارت الکترونيک 10 ص


مديريت تجارت الکترونيک 10 ص

نام فایل : مديريت تجارت الکترونيک 10 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 10

حجم : 63 کیلوبایت


مديريت تجارت الکترونيک
(E-Commerce )
يکي از مهمترين آثار و

تبعات رشد و توسعه فناوريهاي ارتباطي و اطلاعاتي
(ICTs)
در عصر حاضر ظهور پديده

تجارت الکترونيک
(E-Commerce)
بوده است. تجارت الکترونيک که همگام و همپاي توسعه

اينترنت قوت و بسط بيشتري يافت زمينه لازم را در جهت رشد و توسعه اقتصادي فراهم مي

کند و راندمان کمي و کيفي مبادلات تجاري را افزايش مي دهد. افزايش و گسترش عرصه هاي

رقابتي را در مراودات تجاري باعث مي شود و موجب توليد مشاغل جديد در سازمان مي

شود
.
مديران پيشرو در عرصه فعاليت هاي تجاري خود ضمن تحکيم وتوسعه شاخصهاي
ICT
بر

حسب نيازهاي سازمان از ظرفيتهاي مثبت آن نيز در امور تجاري بهره مي برند و با
...


مبلغ قابل پرداخت 27,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 67

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما