نام فایل : مديريت تجارت الکترونيک 10 ص
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 10
حجم : 63 کیلوبایت
مديريت تجارت الکترونيک
(E-Commerce )
يکي از مهمترين آثار و
تبعات رشد و توسعه فناوريهاي ارتباطي و اطلاعاتي
(ICTs)
در عصر حاضر ظهور پديده
تجارت الکترونيک
(E-Commerce)
بوده است. تجارت الکترونيک که همگام و همپاي توسعه
اينترنت قوت و بسط بيشتري يافت زمينه لازم را در جهت رشد و توسعه اقتصادي فراهم مي
کند و راندمان کمي و کيفي مبادلات تجاري را افزايش مي دهد. افزايش و گسترش عرصه هاي
رقابتي را در مراودات تجاري باعث مي شود و موجب توليد مشاغل جديد در سازمان مي
شود
.
مديران پيشرو در عرصه فعاليت هاي تجاري خود ضمن تحکيم وتوسعه شاخصهاي
ICT
بر
حسب نيازهاي سازمان از ظرفيتهاي مثبت آن نيز در امور تجاري بهره مي برند و با
...
مبلغ قابل پرداخت 27,000 تومان