محل لوگو

مبانی ويندوز و شبکه


مبانی ويندوز و شبکه

نام فایل : مبانی ويندوز و شبکه

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 76

حجم : 595 کیلوبایت


مبانی ويندوز و شبکه ( بخش اول )
سيستم عامل ويندوز يکی از متداولترين  سيستم های عامل شبکه ای است که برای برپاسازی شبکه های کامپيوتری استفاده می گردد . در اين مقاله قصد داريم به بررسی اوليه ويندوز بعنوان يک سيستم عامل پرداخته و  در ادامه با مفاهيم اوليه شبکه آشنا و در نهايت به بررسی برخی از مفاهيم اوليه  ويندوز  بعنوان يک سيستم عامل شبکه ای ، بپردازيم .
هسته اساسی يک کامپيوتر سيستم عامل ، است . سيستم عامل، نرم افزاری است که سخت افزار را کنترل و همانگونه  که از نام آن مشخص است باعث انجام عمليات در کامپيوتر می گردد . سيستم عامل ، برنامه ها را به درون حافظه کامپيوتر استقرار و زمينه اجرای آنان را فراهم می نمايد. سيستم عامل دستگاه های جانبی ، نظير ديسک ها و چاپگرها را مديريت می نمايد.  کامپيوتر و چاپگر های موجود در يک محيط کامپيوتری را  می توان بيکديگر مرتبط تا زمينه مبادله اطلاعات و داده ها ،

فراهم گردد. شبکه ، شامل گروهی از کامپيوترها و دستگاه های مرتبط بيکديگر است. هماهنگی در اجرای  همزمان برنامه ها در يک شبکه ، مديريت دستگاههای جانبی متصل به شبکه و موارد ديگر ، مستلزم وجود امکانات و پتانسيل های بيشتر از طرف سيستم عامل است . يک سيستم عامل شبکه ای ، امکانات فوق و ساير پتانسيل های لازم در خصوص  شبکه را ارائه می نمايد. ويندوز 2000 ماکروسافت، نسل جديدی از سيستم های عامل شبکه ای است که زيرساخت مناسبی را بمنظور مديريت و حمايت از برنامه ها بمنظور استفاده توسط کاربران شبکه و سازمان های مربوطه، فراهم می نمايد.
نسخه های متفاوت ويندوز 2000 
ويندوز 2000 ، مجموعه ای گسترده از امکانات و ابزارهای لازم ، بمنظور مديريت يک شبکه کامپيوتری را ارائه و دارای نسخه های متفاوت زير است :
Microsoft Windows 2000

Professional
. نسخه فوق،  دارای امکانات گسترده ويندوز 98 بوده و بر اساس قدرت سنتی سيستم عامل ويندوز
NT 4.0
 ، ايجاد شده است . اين نسخه ، دارای  يک رابط کاربر ساده بوده و علاوه بر بهبود در عمليات
Plug
&
Play
و مديريت
Power
، مجموعه ای گسترده از دستگاه های سخت افزاری را حمايت می نمايد. نسخه فوق، حداکثر دو پردازنده و  4 گيگابايت حافظه را حمايت می نمايد.

Microsoft Windows 2000 Server
. نسخه فوق، بعنوان نسخه استاندارد خانواده 
windows 2000 server
، مطرح می باشد. اين نسخه دارای تمامی امکانات 
windows 2000 professional
...


مبلغ قابل پرداخت 27,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 67

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما