نام فایل : مبانى اجتماعى بازاريابى 12 ص
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 10
حجم : 242 کیلوبایت
مبانى اجتماعى بازاريابى
واژه بازاريابى نبايد به معنى قديمى آن، يعنى صرفاً فروختن، معنى و تعبير گردد. معناى جديد اين واژه همانا تأمين نيازهاى مشترى است. شرکتهاى امروزى با رقابت شديد و فزايندهاى روبهرو هستند و پاداش از آن شرکتى خواهد بود که بتواند به بهترين نحو ممکن، خواستهاى مشترى را درک و بالاترين منفعت را براى مشتريان هدف خود تأمين کند. در محدوده بازار، اين مهارتهاى بازاريابى است که شرکتهاى حرفهاى را از شرکتهاى غيرحرفهاى تفکيک مىکند
.
تعریف بازاریابی
نیاز
خواسته
تقاضا
کالا
مبادله
معامله
بازار
...
مبلغ قابل پرداخت 27,000 تومان