محل لوگو

ساختن تيم هاي مديريت باعملكرد بالا 13 ص


ساختن تيم هاي مديريت باعملكرد بالا 13 ص

نام فایل : ساختن تيم هاي مديريت باعملكرد بالا 13 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 12

حجم : 51 کیلوبایت


ساختن تيم هاي مديريت باعملكرد بالا
ساينرژي
زماني كه مديران با يكديگر كار نمي كنند، محل كار به جاي اينكه محل بهره وري باشد جايگاه تضاد خواهد بود، زدوبندها افزايش خواهند يافت و فشار كار و تنش در محل كار افزايش خواهد يافت.
رابعاً، مديران مورد بررسي در اين پژوهش نتيجه گرفته اند كه هرگاه سازمان كارمندان را به تعاون و همياري فرا خواند و مديران همكاري نكنند، نمونه اي ضعيف را به كل سازمان نشان خواهد داد.
اين مشكلات ويژگيهاي سازمانهايي نيستند كه پيوسته در حال پيشرفت اند يا آنهايي كه به دنبال شايستگي اند. اين ويژگيها مشخصه سازمانهايي هستند كه با رفتار خود به خود صدمه مي زنند. آنها به كارمندان نشان مي دهند كه رهبــــران، رفتار غيرقابل قبول را تحمل مي كنند. به طور خلاصه، وقتي مديران باهم كار نكنند، تاثيرهـــــاي بدي با تاوان بسيار در بهره وري، برنامه ريزي، ارتباطات، استرس و روحيه پديد مي آيد.
چرا مديران همكاري نمي كنند
مي توانيم مشاهده كنيم كه نكات منفي بسياري قرين كارنكردن مديران به شكل يك تيم است. پس چرا مديران با يكديگر به همكاري نمي پردازند وبه شكل يك تيم كار نمي كنند؟ همين مطالعه تحقيقي كه در بالا ذكر شد يافته هاي جالبي را نشان مي دهد.
مروري بر علت اصلي كه مديران را از همكاري به دور مي دارد آموزنده است و ممكن است ما را به اين فكر وا دارد كه سازمانها چگونه رهبران خود را هدايت مي كنند. اولين دليل كه چرا مديران با يكديگر كار نمي كنند شامل تضادهاي شخصيتي و منشها، تضاد در اهداف، سيستم پاداش براساس عملكرد فردي، نبودن وحدت در اهداف، جهت و كانون توجه و
رهبري ناموثر از بالاست. اين يافته ها نشان مي دهد كه مديران جسور، مصمم و خود هدايت گر وقتي به خود واگذاشته شوند طبيعتاً به سمت كار با يكديگر جذب نمي شوند.
مشكل عدم همكاري مديران
1 - شكست در ارتباطات؛
2 - كاهش عملكرد و بهره وري؛
3 - تلف شدن منابع و تلاشها؛
4 - خواسته هاي منفي، احساسات بد و افزايش
روحيه ضعيف؛
5 - از دست دادن هماهنگي، و شكست در برنامه ريزي؛
6 - شكست در حل مشكلات و بهبود فرآيندها؛
7 - از دست دادن تمركز بر مشتري و سود؛
8 - افزايش تضاد و زدوبند در محل كار؛
9 - افزايش فشار مربوط به كار و تنش در محل كار؛
10 - ارائه الگويي ضعيف براي نيروي كار در سازمان.
10 علت اصلي عدم همكاري مديران
1 - تضاد شخصيتي و منشها؛
2 - اهداف متضاد؛
3 - پاداشهايي كه براي عملكرد فرد در نظر گرفته مي شوند؛
...


مبلغ قابل پرداخت 27,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 62

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما