محل لوگو

اینترنت و فایروال


اینترنت و فایروال

نام فایل : اینترنت و فایروال

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 9

حجم : 47 کیلوبایت


مبحث اینترنت
اینترنت باعث به وجود آمدن مقدار زیادی اطلاعات که در دسترس هستند و می توان از آنها در خانه و در مشاغل و در تحصیلات استفاده کرد شده است.
برای تعداد زیادی از مردم در دسترس بودن این اطلاعات یک مزیت بوده و ضروری است تا کنون وصل شدن یک شبکه خصوصی به اینترنت می توانست حمله و سو استفاده از داده های محرمانه را در همه جای دنیا باز بگذارد.
یوزر هایی که کامپیوتر هایشان را به اینترنت وصل می کنند باید از این گرفتاری خطرناک آگاه باشند و بدانند که چگونه از کامپیوتر و اطلاعات خود محافظت کنند فایر وال می تواند از کامپیوتر های جداگانه و شبکه های متحد درمقابل ایت تجاوز دشمنی حمایت کند اما باید که از آن به طور درست استفاده کنند
ما باید این اطلاعات را در قالب
(Questiond answeY ) QA
قرار دهیم که امیدواریم مورد استفاده قرار گیرد.
سئوال ها :
1- فایر وال چیست؟
2- یک فایر وال چگونه کار می کند؟
3- یک فایر وال چه کار هایی نمی تواند بکند؟
4- چه کسی احتیاج به فایر وال دارد؟
5- یک فایر وال چگونه کار می کند؟
6- چگونه می توانیم یک فایر وال طراحی کنیم؟
7- آیا یک فایر وال برای امنیت شبکه کافیست یا به چیز دیگر احتیاج داریم؟
8-
Ip.spoofing
چیست؟
9- مشکلات فایر وال ؟
10- بهره بری از یک فایر وال؟
1- فایر وال چیست؟
یک فایر وال از کامپیوتر هایی که به شبکه متصل شده اند در مقابل دشمنان تجاوزگر بین المللی حمایت می کند. فایر وال می تواند به صورت یک سخت افزار یا یک برنامه نرم افزار باشد. در هر کیس باید حداقل دو ورودی شبکه وجود داشته باشد یکی از شبکه ها برای تصمیم گرفتن برای حمایت و دیگری برای رو باز کردن .
فایر وال یا در بین دو راهی می نشیند یا از بین دو شبکه فاصله می گیرد که معمولا شامل یک شبکه خصوصی یا یک شبکه عمومی مانند اینترنت می شود سخت افزار فایر وال برای حمایت از شبکه های محلی شامل شده است.
2- یک فایر وال چه کار می کند؟
یک فایر وال ترافیک بین دو شبکه را آزمایش می کند اگر به میزان لازم برسد اگر رسید بین دو شبکه اجتماع می کند در غیر این صورت متوقف می شود.
...


مبلغ قابل پرداخت 27,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 98

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما