محل لوگو

آشنائی با ASP.NET 2.0


آشنائی با  ASP.NET 2.0

نام فایل : آشنائی با ASP.NET 2.0

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 10

حجم : 78 کیلوبایت


آشنائی با  
ASP.NET 2.0
  ( بخش اول )
وب يکی از مهمترين و در عين حال جوان ترين سرويس های اينترنت است که در مدت زمانی کوتاه توانسته است در کانون توجه تمامی استفاده کنندگان اينترنت قرار بگيرد و منشاء تحولات عمده ای در حيات بشريت باشد. در گذشته از وب صرفا" به منظور عرضه اطلاعات استفاده می گرديد و کاربران از آن به عنوان يک کنابخانه الکترونيکی بزرگ و در جهت يافتن اطلاعات مورد نياز خود استفاده می کردند. وضعيت فعلی وب نسبت به گذشته دستخوش تحولات فراوانی شده است و هم اينک از آن به عنوان بستر ارتباطات ، مبادله اطلاعات ، عمليات  تراکنشی نظير فعاليت های تجاری ، اجتماعی ، سياسی ، آموزشی و فرهنگی استفاده می گردد .
نرم افزار و دنيای برنامه نويسی يکی ازعرصه هائی است  که بدون شک بيشترين تاثير را از اينترنت پذيرا بوده است ( پرداختن به مقوله تاثير اينترنت بر  دنيای برنامه نويسی و يا تاثير نرم افزار بر اينترنت خارج از حوصله اين مقاله است ). شرکت های عظيم نرم افزاری با لحاط نمودن جايگاه برجسته اينترنت ، اقدام به ارائه تکنولوژی ها و معماری های متفاوتی در جهت طراحی و پياده سازی برنامه های کامپيوتری با بهره گيری از زيرساخت اينترنت نموده اند .
ASP.NET
: گزينه ای برای طراحی و پياده سازی برنامه ها و سرويس های وب
به منظور پاسخ به خيل عظيم نيازهای موجود با توجه به تسهيلات ارائه شده توسط اينترنت ، نسل جديدی از برنامه های کامپيوتری با نام "برنامه های وب " مطرح و در اين رابطه تاکنون تکنولوژی های متفاوتی توسط شرکت های عظيم نرم افزاری ارائه شده است .
ASP.NET
يکی از تکنولوژی های موجود در اين زمينه است . در واقع ،
ASP.NET
فريمورک برنامه نويسی شرکت مايکروسافت برای طراحی و پياده سازی برنامه ها و سرويس های وب است که خود بخشی از پلت فرم دات نت محسوب می گردد .
ASP.NET
با دارا بودن مجموعه ای گسترده از اشياء که دارای اينترفيس های ساده برنامه نويسی می باشند و بهره گيری از يک محيط ترجمه شده شی گراء ، امکان پردازش های ساده تا پيچيده را با حداقل کد ممکن فراهم می نمايد.
چرا
ASP.NET
؟
زمانی که شرکت مايکروسافت نسخه اوليه فريمورک دات نت را در جولای سال 2000 برای اولين مرتبه به نمايش گذاشت  ، برای اکثر طراحان و پياده کنندگان برنامه های وب مشخص گرديد  که می بايست در انتظار تحولات چشمگيری در اين عرصه بود .
ASP
نسخه شماره  سه ( تکنولوژی قبلی شرکت مايکروسافت برای پياده سازی برنامه های وب ) ، امکانات گسترده و انعطاف لازم به منظور ايجاد سايت های پويا را در اختيار علاقه مندان قرار می داد. تاکنون صدها کتاب و هزاران مقاله با موضوع
ASP
نوشته شده است . ماحصل تمامی تلاش های انجام شده در اين رابطه، تسهيل در امر طراحی و پياده سازی وب سايت های پويا و برنامه های وب بود . چيزی که
ASP
نداشت ، يک فريمورک برنامه نويسی بود. هر چيزی که در
ASP
...


مبلغ قابل پرداخت 27,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 65

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما