محل لوگو

شيوه (استراتژي) در شير اِن زِد 9ص


شيوه (استراتژي) در شير اِن زِد 9ص

نام فایل : شيوه (استراتژي) در شير اِن زِد 9ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 8

حجم : 39 کیلوبایت


Is Strategy at NZ Milk
شيوه (استراتژي) در شير اِن زِد
پاول كارگ (دانشگاه كانتربري – نيوزيلند)
باب مكوين (دانشگاه وياكاتو – نيوزيلند)
خلاصة اجرايي
EXECUTIVE SUMMARY
شير اِن زد يك شير تازه ذخيره شده كوچك مي باشد كه در نظر گرفته مي شود كه استفاده شود در سطح وسيعي
(IS)
كه بيشتر رقابتي بشود. ايجاد صنعت (رفع ممنوعيت صنعتي) درسال 1997، تحويل سوپرماركت ها و خانه هاي پيمانكاران باعث شد كه شير از هر كدام توليد كنندگان منطقه اي (محلي) كه مورد نياز است، خريداري شود. اين باعث شده بود، كه هم فضاي رقابتي ايجاد شود و هم فرصت هاي مطابق با صنعت. شير اِن زد تأييد و تصديق شده بود (كاملاً قابل قبول بود.) و صاحبان صنايع مي بايستي رقابت سختي براي افزايش سهم خودشان در فروشگاه ها داشته باشند. آنها قبلاً بعضي فروشگاه هاي محلي شان را از دست داده بودند، كه رقيبان، خارج از منطقه بودند. امّا، همچنين، پيمان بسته بودند، كه ذخيره كنند، پارچه هاي پشمي را در سوپرماركت ها، خارج از رسم فروشگاه هاي منطقه.
قابليت بهسازي توليد و سيستم توزيع در مناطق بوجود آمده بود، امّا شركت شير اِن زد، فهميده بود كه چگونه با نيازهاي مشتريان خود واكنش متقابل داشته باشد. مديران عمومي متقاعد شده بودند، به اينكه: اطلاعات سيستم يك وظيفة مهمي در جلوه دادن شير ان زد در مراحلي كه به زودي ادامه خواهند داد، دارد. يك مسير درست، در استفاده از اطلاعات سيستم، به صورتي كه محافظت كند از رشد سريع شير ان زد و يك تدبير و شيوة جديد نياز مي شد، اما اين شيوة جديد در ادامة مسير نامطمئن بود.
Back GROUND
كمپاني شير وانگاريا، به صورت يك شركت خصوصي در سال 1946 شكل گرفت، كه تأمين كند، خانه هاي توزيع شير را در شهرهاي درحال توسعه وانگاري. در سال 1990 نام كمپاني به
NZ Milk
تغيير پيدا كرد. و شركت خودش كامل شد، به صورت كارخانه توليد شير و لبنيات، در توليدات شير براي سرزمين هاي شمالي. اين ارتباط، يعني فروش شير در سرزمين هاي شمالي، درآمدي به ارمغان آورد، كه ضمانت كامل شير را تأمين كند. قبلاً يك گاورداري‌(مزرعه پرورش گاو شيري) به طور كامل پيمان بسته بود كه
NZ
را براي 365 روز سال تأمين كند، بنابراين، شير
NZ
كه هر روز استفاده مي شد، از اين منبع تأمين مي شد.
اكنون شير مورد نياز اِن زد توسط تانكرهاي تحويل شير از كارخانه هاي عمدة سرزمين هاي شمالي (در طي اغلب روزها) تقاضا مي شود.
مزيت هاي ديگري از همكاري با توليدكنندگان شيرها در سرزمينهاي شمالي، قابليت و توانايي در منابع آنها، زمانيكه موردنياز است مي باشد. و مخصوصاً توانايي در مديريت آنها، و قابليت در سطوح فني و مالي آنها مي باشد.
كمپاني اصلي شير ان زد دستور مي دهد كه گزارشات ماهيانه اي از عمليات و هر گونه ابتكار تصويب شده اي در جهت توليد شيرهاي سرزمين شمالي ارائه شود.
درسال 2000 شركت شير ان زد چهارمين تأمين كننده بزرگ شير تازه در نيوزيلند با فروش ساليانه 25 ميليون دلار شد. در شركت شير ان زد شير معمولاً قلب توليدشان است (اصلي ترين توليدشان) است. و با توجه به اينكه دامنة توليداتشان را اضافه مي كنند، آنها اخيراً دامنة توليداتشان را افزايش داده اند كه نوشيدني ها و شربت هاي ميوه اي را در بر مي گيرد.
شركت شير ان زد يك پارك مدرن در حوالي وانگاريا در يكي از سريع الرشد ترين مناطق نيوزيلند ايجاد كرده است.
آن پارك مشغول كرده است (استخدام كرده است) 80 نفر را به اضافة يك سيستم به صورت زير مجموعه اي كه 36 نفر دستفروش در آن مشغول شده است. اين دستفروشان، خودشان به كار گرفته اند، پيمانكاراني كه شير را روزانه به سوپرماركت ها، فروشگاه ها و خانه ها تحويل مي دهند.
SETTING THE STAGE
تا سال 1997 توزيع شير منازل به طور مرتب انجام مي شد. امتياز ها محدود شد به خرده فروشان شير، اما با وجود مسائل اقتصادي تحويل شير به منازل انجام مي شد. در هر فرآيند تحويل شير به منزل در هر ناحيه يك نفر وجود داشت. براي شير اِن زد اين مسئله بصورت عملي و تأثير گذار بيان مي كرد كه رقيبان مي توانند شير منطقة وانگاريا را تأمين كنند. هر شركتي درخارج از محدودة كنترل شده با ديگر توليدگنندگان فرآورده هاي شير و ماست مي توانست رقابت كند. به هر حال، هنوز شير تازه به صورت عمده فروخته مي شد. با وجودي كه ارزش صنعت شير تازه در نيوزيلند در هر سال 400 ميليون دلار بود، مصرف شير به آهستگي در حال كم شدن بود و مراكز فروش شير، تبديل مي شدند به مراكز فروش نوشيدني هاي ديگر غير از شير. فروش فرآورده هاي شيري كمك مي كرد به اينكه فروش شير به آهستگي كم شود. كمپاني هاي بزرگ شير نيوزيلند، گروه هاي كارخانة شير نيوزيلند كه به اختصار
(NZ DG)
...


مبلغ قابل پرداخت 27,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 70

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما