محل لوگو

در جستجوی توصیه دامپزشک در اسرع وقت باشید


در جستجوی توصیه دامپزشک در اسرع وقت باشید

نام فایل : در جستجوی توصیه دامپزشک در اسرع وقت باشید

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 4

حجم : 42 کیلوبایت


پیشگفتار
این یک حقیقت مسلم است که دور نگه داشتن گوساله های جوان برای یک شروع خوب دارای مزایایی بعدی می باشد ، این حالت فراهم آوردن هر موقعیتی برای گوساله در هشت هفته اول زندگیش بوسیله سازگاری با رویه های مدیریت صوتی و ارائه جای اسکان مناسب است . در هر حال تلاش برای یافتن آب دزدک با بطری د رخیلی از واحدها عادت شده است ،‌هنگامی که اجرای معیارهای پیشگیرانه باید دستور روز باشد . امهال گلو و مسائل تنفسی از متداول ترین موارد مسأله سلامتی در طول چند ماه اولیه زندگی گوساله می باشند . برای مثال تا اندازه 20
٪ همه گوساله ها با پاک کردن در چند روز اولیه زندگی شان تحت تأثیر قرار می گیرند و برآورد می شود که مشکل هزینه ای به اندازه 30 پوند در هر 100 دام گاو و بیش از 70 میلیون پوند برای صنعت .
اینها ترتیب کمبودهایی هستند که شما نمی توانید از عهده آنها برآیید و نه تنها آنها کنترل شیر و مزایای ماهانه را خراب می کنند بلکه نیز از حیث اعتقادی کاربردهای رفاهی غیر قابل محاسبه ای وجود دارد .اطلاعات این کتابچه که شرکت مشاوره ای تحقیقاتی لبنیات و سرویس ملی اطلاعاتی بیماری حیوانات با حمایت مالی
MDC
‌ گرد آوری شده است ، برای کمک به شما و دامدار شما طراحی شده است . تا به مهارتهای تکنیکهایی که این نقایص 1 کاهش دهند سرعت ببخشند. این همچنین به شما آخرین اطلاعات قانون رفاه اتحادیه اروپا را که در ژانویه سال 1998 معرفی شده است .
دامدار – کلید موفقیت
پرورش گاو مهمترین وظیفه واحد لبنیات است و کلید موفقیت آن در دست دامدار شماست . پرورش گاو به عنوان کار ثانویه و یکی از کارهای که می تواند بنی و گردن مناسب شود زمانی که د رحقیقت به میزان مهارت و فداکاری نیاز دارد تلقی شود لذا اطمینان پیدا کنید که شخصی که گوساله ها را می پروراند این اهمیت را در مورد بقیه درک می کند . بطورایدآل همان شخص باید مسئول واحد گوساله بطور روزانه یا شبانه باشد . اغلب پس از آخر هفته یا تعطیلات است که پای گروه کارکنان امدادی به مسائل اتفاق افتاده کشیده می شود لذا آموزش افراد از قبل با دامدار گوساله تان بطور منظم ضروري است .
قبل از توجه به جزئيات موارد عادي مديريت گوساله اجازه دهيد نگاهي به مديريت گائهاي بي شير در حاملگي در هنگامي كه بر روي مادر گوساله و مقاومت آن در برابر بيماري دارند بيندازيم مديريت گاوهاي بي شير
يك گاو شير ده لازم است بمدت 6 تا 8 هفته قبل از اينكه برنامه ريزي شود كه گوساله بزايد براي اطمينان از اينكه پستان **** تولد براي گوساله تازه تولد شده آغوز توليد نمايد خشك شود اندام گاو باي مناسب باشد به چاق و در شرايط بين نمره 2.5 تا 3 حفظ شود . در گاوهاي گوساله دار كه ببيش از حد تغذيه مي شوند هنگام گوساله زاييدن بيش از اندازه چاق مي شوند ، در دوران شیردهی اولیه کمتر می خورند و اندوخته بدنی بیشتری ر بحرکت در می آورند و خیلی مستعد ابتلا به بیماریهای متابولیکی مانند کتوز و تب شیری هستند . بنابراین د رگاوهای گوساله دار که در علفزار نگهداری می شوند باید خیلی کم خذیره شود در حالیکه آنهایی که در خانه نگهداری می شوند باید به میزان محدود غذا داده شود یا محتوای انرژی با وارد کردن کاه به برنامه غذایی رقیق شود . ( شکل 1 را ببینید . )
برای اطلاعات بیشتر در تحقیق
MDC
در کتابچه تمرین شماره 25 مدیریت گاوهای بی شیر و پرهیز از مشکلات زاییدن گوساله را ببینید .
تصویر 1 – انرژی نمونه
ME
‌ و نیازهای پروتئینی
MP
از یک کار 600 کیلو گرمی در طول اواخر دوران شیردهی ، دوره خشک شدن و شیردهی اولیه .
گوساله ماده باید در منطقه ای که برای زاییدن گوساله مشخص شده است حداقل از دو هفته قبل امکان داده شود و این کار به آنها زمان کافی برای کسب ایمنی خاص در برابر باکتری موجود را می دهد که می تواند سپس به گوساله های دیگر در آغوز انتقال یابد . همینطور هر خریدی برای گاوها مادامی که قبل از گوساله زاییدن ممکن است باید بر اساس واحد باشد .
منطقه زاییدن گوساله : لازم است استاندارد خیلی بالای بهداشت برای گاو بهنگام زاییدن گوساله بمنظور کاهش میزان عفونت که در معرض آن قرار دارند فراهم شود .
سعی کنید اطمینان پیدا کنید که منطقه زاییدن گوساله کاملاً تمیز شده و بین هر تولد دست نخورده و بایر مانده باشد . بطور ایدال
M
acrophages
:
نوعی سلول خونی سفید است و در شش یافت می شود که از بدن در برابر عفونت محافظت کرده و بافت شش را نگهداری می کند . عموماً استرس تأثیر سیستم ایمنی را کاهش می دهد .
درمان – این کار لازم است مطابف با توصیه دامپزشک شما شروع شود به محض اینکه شما علامت بیماری را شامل راه افتادن بینی ، سرفه ، تنفس سریع و چرک چشم تشخیص دادید .
جلوگیری
...


مبلغ قابل پرداخت 27,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 65

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما