محل لوگو

خشم 17ص


خشم 17ص

نام فایل : خشم 17ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 14

حجم : 87 کیلوبایت


چکيده
خشم يک واکنش عاطفی در کودکان است زيرا در محيط کودکان محرکهای خشم انگيز بسيار وجود دارد و کودکان خيلي زود در مي يابند که خشم راه وسيله خوبی برای جلب توجه و رسيدن به آرزوست عواملی که باعث خشم می شود:
مقيسه نامناسب بين کودک با ديگران
اذيت کردن آنان
ايراد گرفتن دائم از آنان
در کودکان بزرگتر قطع فعاليتهای در حال پيشرفت و... است. در واقع علت يا عوامل محرک خشم هيچ اهميتی ندارد مهم ان است که بدانيم خشم حالتی بيمار گونه است و به هيچ وجه معقول و موجه نيست در واقع خشم و عصبانيت از يک خواسته کودکانه نشات می گيرد و در هنگام خشم تغييراتی بارزی در فرد ديده می شود که عبارت از:
تغيير در حالت عادی
فشردن دندانها و دندان قروچه
چين و چروک در پيشانی و صورت و ... است می توانيم به کودک خود آموخت که در موقع خشم شعر يا تفريحات و بازيهای مورد علاقه خود سرگرم کند و می تواند بچه ها بچه ها با شخص مورد اطمينان خود درد دل کند تا خشم در او فرو نشانده شود.
"فهرست مطالب"
عنوان

صفحه
..................................................................................................................................................................
مفدمه
3
تعريف خشم
4
فوايد خشم
5
زيان هاي خشم
5
جنبه های ارادی خشم
6
انواع خشم
6
عوامل کاهنده خشم
...


مبلغ قابل پرداخت 27,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 61

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما