محل لوگو

بیماری ODD 10ص


بیماری ODD 10ص

نام فایل : بیماری ODD 10ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 8

حجم : 53 کیلوبایت


ODD
چیست ؟
ODD
یک اختلال روانپزشکی است که با دو دسته از مشکلات متفاوت شناخته می شود . این افراد پرخاشگر هستند و عمدا تمایل دارند که دیگرا ن را آزار داده و تحریک نمایند . دقیقا به همین دلیل است افراد دنبال درمان می گردند . هنگامی که
ODD
با
ADHD
افسردگی ،
teures
، اختلالات اضطرابی یا دیگر اختلالات عصبی و روانی همراه می گردد ، زندگی با این کودک بسیار مشکل تر می شود . به عنوان مثال
ADHA
همراه با
ODD
خیلی بد تر از
ADHD
تنها می باشد به این علت آنقدر دردسر ساز می باشد که باعث می شود ، افراد به دنبال درمان بگردند . ملاک هایی که برای
ODD
در نظر گرفته می شود عبارتند از : الگویی از رفتار های منفی ، حیورانه و خصومت آمیز که حد اقل شش ماه به طول انجامد که در خلال آن حد اقل چهارتا یا بیشتر علامت های زیر وجود داشته باشد .1- اغلب عصبانی می شوند 2- اغلب با بزرگتران بحث می کنند . 3- اغلب فعالانه افراد را به مبارزه می طلبد و یا از موافقت با درخواست ها یا قوانی بزرگسالان سر باز می زند . 4- اغلب عمدا افراد را آزار می دهد 5- اغلب دیگران را به خاطر اشتباهات یا بدرفتاری هایش مقصر می داند 6- اغلب زود رنج است یا به سادگی توسط دیگران آزرده می شود . 7- اغلب ناراحت یا بی میل است . 8- اغلب جنگجو و کینه توز است. اختلال در رفتار عامل بروز اختلالات مهم کلینیکی در اجتماع ، آموزشگاه یا عملکردهای شغلی می شود . چه میزانی را اغلب می دانید (اغلب چه قدر است ؟) همه ملاک هایی که در بالا ذکر شد وازه "اغلب "را شامل می شود اما واقعا این کلمه چه معنایی دارد ؟ مطالعات اخیر نشان داده است که این رفتار ها به درجات متغیری در همه کودکان روی می دهد این تحقیقات نشان داده است که واژه "اغلب" به بهترین شکل توسط معیارهای زیر حل می شود . آیا اصلا در طول 3 ماه گذشته اتفاق افتاده است ؟
8. کینه توز و ؟؟؟؟ است 5. دیگران را برای بدرفتاری ها و اشتباهاتش مقصر می داند . حد اقل دو بار در هفته اتفاق می افتد . 6.زو درنج است و به راحتی و آسانی توسط دیگران مورد آزار قرار می گیرد 1. زود عصبانی می شود . 2.با بزرگترها جروبحث می کند . فعالانه افراد را به مبارزه می طلبد و از موافقت با درخواست ها یا قوانین بزرگترها امتناع می کند حد اقل چهار بار در هفته اتفاق می افتد ؟7- عصبانی و بی میل است 4. عمدا مردم را آزار می دهد علل بروز آن چیست ؟ شبیه بیشتر بیماری های روانپزشکی سه علت وجود دارد محیط ، وراثت ، مشکلات پزشکی (دارویی )
محیط
اگر مادر طول بارداری دخانیات مصرف کند ، احتمال اینکه بعدا کودک
ODD
یا
CD
داشته باشد 2 یا 3 برابر بیشتر می شود . هیچ کس دقیقا نمی داند الگوی معمول این است که این مشکلات در سنین بین 1-3 سالگی شروع می شود . اگر در این باره فکر کنید می بینید که تعداد زیادی از این رفتار ها در دوسالگی طبیعی هستند ، اما در کودکانی که دچار این اختلال هستند این رفتارها هرگز از بین نمی رود . این اختلال در خانواده ها سرایت می کند . اگر والدی الکلی باشد و با قانون مشکل داشته است احتمال اینکه فرزندانش دچار
ODD
شوند سه برابر می شود . یعنی اینکه 18% کودکانی که پدر یا مادرشان الکلی است و با قانون مشکل داشته است
...


مبلغ قابل پرداخت 27,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 61

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما