محل لوگو

چين و ايران 35 ص


چين و ايران 35 ص

نام فایل : چين و ايران 35 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 29

حجم : 90 کیلوبایت


« بنام خدا»
مرگ ومير ثبت شده و نظارت در چين موقعيت متداول و رقابت كردن :
خلاصه كردن :
- زمينه :
آمار مرگ و مير در زمان حاضركليد نهاده ها براي مدركي است مبني بر سياست سلامتي تبعه هم تراز كه همه از آن يك شناخت مختصر داريم .
- در جهت حريم راه مبنا بنياد براي آمار مرگ و مير در چين كه اين دفاتر تقريباَ يكمين يا پنجمين كشور جهاني است كه مناسب براي وصف فرضيه سير تكامل در مرگ و ميرهاي ثبت شده در كشور چين و موقعيت متداول اهميت دارد . براي ارزيابي كردن ، قابليت استفاده آمار انتقالي مطابق آن براي همه گيرشناسي بين المللي در سياست سلامتي.
- موقعيت متداول
- ثبت حياتي سيستم چيني ها ، پوششي دارد حدود 41 شهر نشيني و 85 روستايي و حسابداري دارد . اطلاق براي تقريباََ 8% از آن جمعيت يا شهروندان .
كيفيتي كه ثبت شده است در شهر نشين ها بهتر از ناحيه روستاييان بوده است و هم چنين شرقي ها بهتر از غربي ها هستند.
-دست آورد منطقه قابل توجه حاكي از بيك متقابل كردن آمار كه شامل :
همه چيز ، همه جا ، وزارت سلامتي معرفي كردن بيماريهاي موضوع سيستم در 1980 كه سبب حاصل شدن آمار مرگ ومير از لحاظ ملي نمايشگر نمونه محل است .
- نمونه به طور جاري عبارت است از 145 شهري و محلي روستايي .
- پوشش جمعيت 75000-30000 و سر جمع حدود 1% از آنها جمعيت شهروند هستند . سبب هاي مرگ و مير هستند از ميان تركيب گدامي معالجه و شفاهي تشريح مرده روشهاي كاربردي مطابق استاندارد رهنمودها در همه محل ها ارزيابي دوره اي براي تماميت قابل ثبت هستند .
- رفتار با تصميمات دير تر تحت انتشار مرگ است .
* نتايجي كه
DSP
بدست آماده است ما را آشنا مي كند براي آگاهي دادن با خاتمه شهروند منطقه اي و تراز سراسري سياست سلامت جنازه ها آنجا نياز دارد به بحراني اطلاعات بر حسب مرگ و ميرجزئيات اعتبار اجرا كردن اين جنبه هست .
- به طور جاري در مسير حركت اين گونه نمونه هاي عمومي مستقر به سيستم ثبت مرگ و مير نگهداشتي زياد وعده ها از نمونه براي به سرعت پيشرفت كردن آگاهي درباره تراز و سبب مرگ و مير در ديگران جريان آهسته جمعيت است .
مقدمه
اطلاعات بر روي سبب تراز مرگ و مير بحراني هستند در برابر حمايت كردن توسعه از مدرك متفرر بر سياست سلامتي علت آمار مرگ و مير نمايش دادن گذشته تاريخي بلند مجموعه اي از اطلاعات بر روي سلامت جمعيت بر برخي ادامه دادن سرگذشت آن ها را به عقب به خوبي پايان 150 سال ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
]
1
[
تاكنون به انجام رساندن حياتي سيستم هاي ثبت شده كه دارند مطابق توليد كردن سوابق اينها هستند .
* دشوار و پر خرج سوي تأسيس كردن نگهداري كردن بر توسعه دادن كشور چين نيست بلكه استتاء به وسيله 10 ميليون مردم كامل ثبت شده اند و معالجه گرامي از مرگ مربوط به لجستيك و از نظر مالي يا متني نيست در زمان حاضر هر چند مرگ و مير سيستم هاي وضعيت ثبت ثابت دارند . در چين كه براي آماده كردن اطلاعات سودمند سلامتي از طرف همه چيني ها و از چند طريق در حال تغيير است .
...


مبلغ قابل پرداخت 26,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 118

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما