محل لوگو

مولد قدرت 11 ص


مولد قدرت 11 ص

نام فایل : مولد قدرت 11 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 12

حجم : 142 کیلوبایت


مولد قدرت
طی این مرحله هوای آلوده توسط دستگاه مکیده شده و ازاولین فیلتر عبور می نماید، در این مرحله ذرات معلق در هوا حتی به کوچکی 1 ده هزارم میلیمتر تصفیه شده و از فیلتر عبور نمی نمایند.
مرحله دوم تصفیه :
طی این مرحله انواع گازهای سمی و بوهایی مثل فرمالدئید , بنزن , آمونیاک و غیره توسط فیلتر دوم جذب می شوند.
مرحله سوم تصفیه:
طی این مرحله لامپ ماوراء بنفش به هوای عبوری از فیلتر دوم تابانده شده و هوا را استریلیزه می کند .درصد موثر بودن این مرحله در مجهزترین آزمایشگاههای اروپا 92 % برآورد شده.
مرحله چهارم تصفیه:
طی این مرحله: اشعه مادون قرمز به هوای عبوری از فیلتر سوم تابانده می شود که برای فعال کردن اسید نوکلئیک مفید است و باعث بهبود گردش خون و ایمنی بدن می شود .
مرحله پنجم تصفیه :
در این مرحله دستگاه هوا را یونیزه می کند و هوایی پاک و سبک را برای شما محیا می سازد .قابلیت یونیزه کردن این دستگاه به تعداد 3 میلیون یون در ثانیه است و این مقداریون برابر با هوایی است که شما در میان صدها درخت استنشاق می کنید.
مرحله ششم تصفیه :
همراه با هر دستگاه یک عدد اسپری خوشبو کننده هوا نیز تقدیم شما می گردد ، تا در صورت تمایل اسپری را در دستگاه قرار دهید و هوایی پاک و خوشبو استنشاق نمایید.
مشخصات تکنیکی دستگاه :
دستگاه تصفیه هوای ویژه خودرو می تواند بدون نیاز به باتری یا برق ماشین کار کند! این دستگاه مجهز به یک صفحه پیشرفته خورشیدی می باشد که می تواند بوسیله آن از انرژی خورشید برای شارژ کردن باتری دستگاه و روشن کردن دستگاه استفاده نماید. البته اگر خودرو شما همیشه در پارکینگ قرار دارد و یا به هر دلیلی از نور خورشید دور هستید ،نگران نباشید ،ما فکر اینم کردیم!
 
يك دستگاه كاهش دهنده و صرفه‌جويي مصرف سوخت و كاهش آلودگي ناشي از سوختهاي فسيلي است. اين دستگاه با بكارگيري سه تكنولوژي جديد، كارآيي و تاثير هيدروديناميك نئوديميم را افزايش مي‌دهد:
        
 
 
E.F.F 
براي افزايش احتراق سوختهاي هيروكربن.
 
 
FuelEX
  براساس آخرين اطلاعات به-روز-شده در مورد اثرگذاري ميدانهاي نئوديميم سه گانه
...


مبلغ قابل پرداخت 26,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 73

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما