محل لوگو

طراحي بلبرينگ چرخ تريلر 11 ص


طراحي بلبرينگ چرخ تريلر 11 ص

نام فایل : طراحي بلبرينگ چرخ تريلر 11 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 11

حجم : 58 کیلوبایت


مقدمه:
يكي از وسايل پركاربرد در حمل و نقل چه در كاربردهاي صنعتي يا كشاورزي تريلر مي باشد. تريلرها كشاورزي انواع مختلفي دارند چه از نظر اندازه قسمت بارگير و چه از نظر ترتيب قرار گرفتن چرخها، تريلرها معمولاً يا در قسمت عقب خود داراي دو چرخ يا 4 چرخ مي باشند يا اينكه هم در جلو و هم در عقب دو چرخ دارند.
تريلرها خود داراي نيروي محركه نيستند و با استفاده از قطعه اي كه مالبند ناميده مي شود به كشنده خود كه يا اتومبيل سواري ست يا تراكتور، وصل مي شوند. مالبند از يك طرف به وسيله كشنده و از طرف ديگر به زير شاسي متصل هستند. اتصال در زير شاسي به گونه اي است كه مالبند نسبت به شاسي مي تواند حول يك محور عمودي بچرخد. بدين ترتيب به چرخيدن وسيله كشنده حول يك پيچ، تريلر مي چرخد.
معمولاً در تريلرها در زير قسمت بار داراي يك جك هيدروليكي هستند كه مي توانند مانند كمپرسي قسمت بار را به ظرفي خم كننده و بار را تخليه نمايند.
در تريلر كه دوچرخ ان در جلو است اكسل چرخهاي جلو به مالبند متصل است و با آن مي تواند بچرخد. اكسل چرخ هاي عقب نيز از طريق فنر به شاسي متصل هستند. فنر در تريلر معمولاً از نوع برگي مي باشند كه با استفاده از يك كرپي به شانت متصل هستند.
در دو انتهاي هر شانت يك جفت بلبرينگ قرار دارد كه تمام نيروي وارد بر شانت را تحمل مي كند و به چرخها منتقل مي سازد هدف از اين پروژه طراحي و انتخاب نوع اين بلبرينگ ها است.
فرضيات:
هميشه در حل مسائل براي ساده كردن مسئله بايد فرضياتي را در نظر گرفت تا مسئله بر پايه آنها حل شد. در اين مسئله چه در قسمت بدست آوردن وزن قطعات و چه در حل نيروها فرضياتي را در نظر گرفته شده است. قسمتي از آنها در اينجا آورده مي شود و قسكتي از آنها در اينجا آورده مي شود و قسمتي ديگر در لابلاي محاسبات آورده شده است.
در صورت مسئله وزن بار 5 تن گفته شده كه براي بدست آوردن حجم آن چگالي محصولات را
f=1
در نظر مي گيريم. براي ؟؟ بار فرض مي كنيم كه از ورق
5mm
ساخته شده است. براي شاسي ها از ناوداني
140
استفاده مي كنيم كه هم استحكام خوبي دارد و هم در اندازه هاي تريلر ها مي باشد. لازم به توضيح است تريلر صورت مسئله داراي دو شاسي است كه يكي به محفظه بار متصل و ديگري از طريق فنرها به ؟؟ چرخها متصل است . براي شانتها نيز از
ck 45
استفاده مي كنيم ؟؟ اين فولاد
370mp
مي باشد.
براي محاسبه قطر شانت بايستي تعاد بارگذاري برروي شانت را بدست آورد. توجه كنيد كه شانت ثابت است و هر زمان كه تريلر ؟؟ مي شود شانت بارگذاري مي شود.
با در نظر گرفتن
30
سال عمر براي اين تريلر تعداد سيكل هاي بارگذاري اين شانت به صورت روبرو بدست مي آيد:
تعداد سيكل هاي بار گذاري
= 30 *200 * 1 = 6000 cyclo = 30 *200 * 1 = 6000 cyclo
...


مبلغ قابل پرداخت 26,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 71

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما