محل لوگو

سکته قلبی


سکته قلبی

نام فایل : سکته قلبی

فرمت : .DOC

تعداد صفحه/اسلاید : 29

حجم : 158 کیلوبایت


برخورد با اولین سکته قلبی
برای اغلب مردم سکته قلبی اولین علامت بیماری قلبی است بنابراین همه خانمها بایستی علائم مشخص كننده بیماری قلبی و همچنین چگونگی كمك كردن پزشكی اورژانس را بداند.
یك درمان موثر بایستی در ساعات اولیه شروع علائم آغاز شود. به یاد داشته باشید آگاهی از شكایات و كمك سریع نجات بخش زندگی شماست.
دانستن علائم اخطار
اغلب حملات قلبی با شروع ناگهانی دردهای فشارنده كه اغلب هم در فیلمها ونمایش های تلویزیونی نشان داده می شود آغاز میشود. اغلب این حملات قلبی در آغاز آهسته اند و به صورت درد كم یا احساس ناراحتی در ناحیه سینه بیان میشوند. شایعترین علامت اخطار برای مردان و زنان همین درد سینه است.
 
ناراحتی سینه:
اغلب حملات قلبی ناحیه مركزی قفسه صدری را بصورت درد ناراحت كننده ای كه حداقل چند دقیقه طول می كشد درگیر می كند بیمار احساس فشار ناراحت كننده فشارنده یا درد را دارد این ناراحتی می تواند خفیف تا شدید باشد.
ناراحتی در قسمتهای دیگر بدن از قبیل یك یا هر دو بازو، پشت، گردن، فك و معده نیز رخ میدهد. نفسهای كوتاه كه اغلب همراه با ناراحتی قفسه صدری است اتفاق می افتد اما میتواند قبل از شروع علائم قفسه صدری آغاز شده باشد. دیگر علائم : شامل تهوع، سبكی سر، یا عرق و سردرد هم می باشد.
 
هر چه زودتر كمك بخواهید
اگر فكر می كنید شما یا كس دیگری احتمالاً یك حمله قلبی خواهید داشت برای جلوگیری از مرگ یا ناتوانی بطور سریع و فــوری اقدام كنید و تماس بگیرید پیش از چند دقیقه (حداكثر 5 دقیقه ) معطل نشوید و بعد به اورژانس 115 تلفن کنید.
شما بایستی بطور سریع عمل كنید زیرا داروهای از بین برنده لخته خون و دیگر تكنیك های درمانی برای بازنگه داشتن سرخرگ ها می توانند حمله قلبی را متوقف سازند. این درمانها بهترین نتایج را در اولین ساعات بعد از شروع حمله قلبی دارند. خانمها تمایل به تاخیر در دریافت كمك نسبت به آقایان در حملات قلبی دارند. تاخیر خانمها بخاطر این بوده كه آنها نمی خواستند دیگران نگران آنها باشند.
مواقعی كه شما به بیمارستان می روید از صحبت كردن درباره آن چه احتیاج دارید یا آوردن فردی كه بتواند با شما صحبت كند نترسید از آزمایشاتی كه می تواند مشخص كنند  داشتن یك حمله قلبی در شما باشد سئوال كنید . دادن آزمایشات معمول از قبیل نوار قلب آنزیم های قلبی و اسكن های هسته ای آنژیوگرام كرونروی یا آرتریوگرام می باشد.
در بیمارستان اجازه ندهید كه هر كسی به شما بگوید علائم شما مربوطه به سوءهاضمه یا فعالیت بیش از اندازه است شما حتماً باید اجازه بدهید كه یك معاینه كامل برای تشخیص حمله قلبی انجام شود اگر شما دچار حمله قلبی شده باشید اجازه دهید هرچه سریعتردر مان برای متوقف كردن حمله آغاز شود.
شرح بیماری

آترواسکلروز (تصلب‌ شرایین) عبارت‌ است‌ از یک‌ گونه‌ بسیار شایع‌ از تصلب‌

شرایین‌ که‌ طی‌ آن‌ رسوباتی‌ به‌ نام‌ پلاک‌ در دیواره‌ رگ‌هایی‌ که‌ خون‌ حاوی‌

اکسیژن‌

و سایر موادمغذی‌ را از

...


مبلغ قابل پرداخت 26,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 63

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما