محل لوگو

گیاهان زینتی 13 ص


گیاهان زینتی 13 ص

نام فایل : گیاهان زینتی 13 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 10

حجم : 94 کیلوبایت


گیاهان زینتی
پاندانوس
اين جنس از تيره
pandanaceae
است در انگليسي به نام
screw

pine
مشهور است از 600 گونه مختلف گياهان استوايي درختچه اي هميشه سبز تشكيل يافته ا ست.
گونه هاي اين گياه را به خاطر برگهاي زيبايشان كه شبيه برگهاي آناناس است پرورش مي دهند مهمترين گونه زينتي آن كه در منازل پرورش مي دهند عبارتند است:
1-
p.veitchii
-اين گونه بومي
Polynesia
است ارتفاع و گسترش آن در حدود 60 سانتيمتر است . برگ هاي ششمشيري ، پهن ، ناوي شكل در كنار و روي برگهاي مركزي داراي دانه هاي ظريف خار مانند مي باشد . طول آن به شصت سانتيمتر مي رسد . رنگ آن سبز تيره بالبه سفيد خالص يا نقره اي رنگ است.
از خصوصيات اين گياه بوجود آوردن ريشه هوايي است كه بصورت مستقيم از گياه خارج شده و در محيط زيستگاه به طول يك متر ميرسد . اين وضعيت البته در اطاق بندرت مشاهده ميگردد.
مراقبت هاي لازم:
1-نور
گياهان اين جنس به نورفراوان احتياج دارند و نور متوسط را نيز تحمل ميكنند نور مستقيم خورشيد براي آنان مضر است
2-حرارت
اين جنس مخصوص گلخانه هاي گرم است ، حرارت مناسب براي آن 22-20درجه است . ولي بايد آن را از منبع حرارتي مانند بخاري ، رادياتور شوفاژ و همچنين جريان هوا دور نگه داشت و حرارت كمتر از پانزده درجه گياه احتمالا" از بين خواهد رفت.
3-آبياري-
گياه به آب زيادي احتياج دارد ، بنابراين خاك گلدان بايد هميشه مرطوب باشد ، ضمنا" گلدان بايد داراي زه كشي خوب باشد تا آب آن در خاك باقي نماند زيرا آب زياد مجب پوسيدگي ريشه مي گردد.
4- رطوبت
گياه به رطوبت متوسط هوا احتياج دارد . پاشيدن آب برروي برگها مخصوصا در تابستان بسيار ضروري است . چنانچه درجه حرارت كم ولي رطوبت هوا زياد باشد نوك برگها قهوه اي و خشك مي شود و در هواي خشك مورد حمله
...


مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 148

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما