محل لوگو

گزارش کار آموزی گوشت و فرآورده های آن 40 ص


گزارش کار آموزی گوشت و فرآورده های آن 40 ص

نام فایل : گزارش کار آموزی گوشت و فرآورده های آن 40 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 43

حجم : 324 کیلوبایت


واحد سما
گزارش کارآموزی
استاد راهنما :
جناب آقای محمد سلطانی
دانشجو:
نرجس داودزاده
زمستان 1387
مقدمه:
گوشت و فرآورده های آن یکی از منابع پرارزش پروتئینی در ارتباط با تغذیه بشر محسوب می گردد در کشور ما صنایع گوشت به ویژه در ده سال اخیر یکی از مهمترین و مسئله سازترین صنایع غذایی به شمار می آید. فرآورده های متنوع و گوناگونی که امروز از گوشتهای مختلف تهیه می گردند، بدون دانش فنی و اطلاعات کافی در زمینه گوشت و علوم وابسته به آن و همچنین تکنولوژی تهیه فرآورده های گوشی مسلما از کیفیت خوراکی و بهداشتی مناسبی برخوردار نخواهد بود.
با پیشرفت جوامع و فعالیت زنان بیرون از منزل در کنار مردان و فقدان زمان کافی برای برآوردن بعضی از حاجات مانند خوراک در این زمینه صنایعی برای سهولت و سرعت در طبخ غذا بوجود آمدند که یکی از این صنایع صنعت گوشت می باشد. این صنعت با تغییرات بر روی گوشت و افزودن موادی مطبوع و دلچسب فرآورده هایی از آن بدست میاورد که مورد استفاده افراد قابل ملاحظه ای قرار می گیرد.
شرکت تعاونی صنعت گوشت توس خراسان در مردادماه سال 1383 تحت شماره 447 در اداره ثبت شرکتها و مالکیت صنعتی مشهد به ثبت رسیده است.
موضوع فعالیت شرکت طبق اساسنامه انجام عملیات بازرگانی شامل تولید و بسته بندی و توزیع انواع فرآورده های گوشتی گاوی، گوسفندی، مرغ و ماهی بصورت بسته بندی و فله با مجوز دامپزشکی استان خراسان می باشد. مهمترین تشکیل شرکت صنعت گوشت توس تاثیر در چرخه اقتصادی است. به این صورت که این واحد واحدهای مشابه به عنوان صنعت تبدیلی نقش شایانی درمحصولات کشاورزی و دامی دارند. زیرا باعث می شوند ضایعات محصولات دامی و کشاورزی به حداقل برسد، ماندگای غذای افزایش پیدا کندو باعث بهبود کیفیت می شوند. از نظر اجتماعی ایجاد شغل کرده و ارزش افزوده ای که برای محصولات کشاورزی و دامی ایجاد می کند باعث افزایش درآمد ملی هم می شود.
تشکر و قدردانی
با تشکر فراوان از استاد گرانقدرمان جناب آقای محمد سلطانی و سرپرست محترم کارآموزی جناب آقای سید حبیب ایرانی که در گردآوری این مجموعه ما را یاری نمودند امیدواریم که ایشان در عرصه علم و دانش همچنان پاینده و موفق باشند.
فهرست مطالب
عنوان
صفحه
فصل اول
آشنایی کلی با مکان کارآموزی :
8
- خلاصه اهم رویه های حسابداری شرکت
9
-
سیستم ها و کنترلهای شرکت
11
...


مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 104

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما