محل لوگو

کارخانه کنسرو سازی سیرنگ 31 ص


کارخانه کنسرو سازی سیرنگ 31 ص

نام فایل : کارخانه کنسرو سازی سیرنگ 31 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 24

حجم : 123 کیلوبایت


کارخانه کنسرو سازی سیرنگ
معرفی کارخانه:
آدرس : مشهد- شهرک صنعتی طوس- کارخانه کنسروسازی سیرنگ .
کارخانه کنسرو سازی سیرنگ بامدیریت جناب آقای بیاتی درسال 1377 با تولید محصول کنسرو لوبیا آغاز نموده وسپس به تولید نخود سبز پرداخته ودرسال 1380 با توجه به نیاز بازار شروع به تولید انواع کنسر وخورشت نموده که از آن جمله می توان به تولید خورشت قورمه سبزی ، خورشت کرفس ، خورشت فسنجون ، وانواع خورشت بادمجان ازجمله بادمجان سرخ شده ، بادمجان خاویاری ، بادمجان تکه ای ، ودر کنارآن به تولید مایه ماکارونی می پردازد .
کارخانه سیرنگ دردوشیفت صبح وعصربه تولید محصول پرداخته وتعداد پرسنل آن حدود 50 نفر می باشد .
مساحت وابعاد هر قسمت ازکارخانه :
مساحت زمین کارخانه 1200 مترمربع بوده که ازاین مساحت 900 مترمربع آن را زیربنا سلف کارخانه محسوب می شود .که ازاین میان سالن تولید 240 متر مربع ، انباربسته بندی 80 مترمربع ، انبارمواد اولیه 40 مترمربع ، انبارمحصولات 120 مترمربع ، انبار مجزا قسمت بالای کارخانه 110 مترمربع ، آزمایشگاه شیمی 9 مترمربع ، آزمایشگاه کلیدی 6 مترمربع ، اتاق ساخت اولیه 9 مترمربع ، اتاق سرخ کن 12 مترمربع ،60-70 متر مربع قسمت اداری 60 – 50 متر مربع موتورخانه
70 –60 متر مربع نگهبانی به همراه سرویس بهداشتی و نمازخانه، رخکن خواهران و برادران به خود اختصاص داده است.
بازار فروش محصول کارخانه:
با توجه به نوع محصولات تولیدی کارخانه که بیشترین آنها محصولات غذاهای سنت ایران می باشند در داخل کشور بازار فروش خوبی نداشته و بیشتر آن به کشورهای از جمله استرالیا، کانادا و کل اروپا صادر می شود.
یکی از دلایل خوب فروش این محصول این است که در خواست کننده می تواند محصول سیرنگ را با هر نامی که می خواهد درخواست کند از جمله محصولاتی که تا به حالا به نامهای مامانم اینا، خانم خانمها، تخت جمشد که غیر که همراه با نام کارخانه و شماره پروانه ساخت و ... به صادر شده است.
تنها محصول کارخانه که بیش از 90 درصد در بازار داخل کشور به فروش می رسد محصول لوبیا چیتی می باشد کارخانه سیرنگ در تولید محصولات خود از گوشت استفاده نمی کند.
مواد اولیه کارخانه:
مواد اولیه کارخانه عبارتند از : لوبیا قرمز و لوبیا چیتی، گردو ، روغن، رب گوجه فرنگی ، رب انار ، ادویه جات، لیمو خشک، بادمجان، آب غوره و آب نارنج ، سویا، و ... و قوطی کنسرو که تمامی مواد اولیه از بازار با توجه به کیفیت و قیمت خریداری می شود.
برای تولیدات کارخانه بیشتر از قوطی های فنری استفاده می شود به دلایل زیر:
قابلیت ضربه خوری بیشتر دارند. 2- قابلیت برگشت پذیری بیشتری دارند.
3- در اتوکلاو بهتر جواب می دهند هر قوطی کنسرو دارای شمارة استانداردی و نام کارخانه تولید کننده می باشد که در زیر یا کنار قوطی چاپ می شود که چنانچه بعد از تولید محصول کارخانه دچار مشکلی از نظر سلامت قوطی شده به پای کارخانه تولید کننده محصول نباشد.
میزان تولید و عولمل مؤثر بر آن :
بر روی میزان تولید کارخانه عوامل مخنلفی تأثیر گذارند که از آن جمله :
سفارش دهنده :
با توجه به اینکه محصولات کارخانه محصولاتی خاص می باشند بنابراین مهم ترین عامل در تولید این محصولات سفارش دهنده است که چه میزان محصول را در عرض چه مدت زمانی می خواهد.
فصل :
فصل از جمله عوامل مؤثر می باشد : مثلاً در مورد قورمه سبزی به علت اینکه مواد اولیه آن در تابستان بیشتر است بنابراین از نظر اقتصادی و در دسترس بودن مواد اولیه قورمه سبزی بیشتر تولید می شود.
نوع محصول
: نوع محصول نیز بر میزان سرعت خط تولید مؤثر است.
...


مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 173

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما