محل لوگو

مهندسی نرم افزار 16 ص


مهندسی نرم افزار 16 ص

نام فایل : مهندسی نرم افزار 16 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 12

حجم : 70 کیلوبایت


مهندسی نرم افزار :
مهندسی نرم افزار (
SE
) طراحی ، توسعه و ثبت نرم افزار با بکارگیری تکنولوژی ها و کار با علم کامپیوتر ، مدیریت پروژه ، مهندسی محدوده های کاربرد طرح همبست ، مدیریت دارایی دیجیتال و دیگر زمینه ها است .
اصطلاح مهندسی نرم افزار پس از 1968 عمومیت یافت در حین کنفرانس نرم افزار
NATO
1968 بوسیله ریکس
fl
باور و از آن به بعد گسترش یافت .
این اصطلاح معانی متفاوت خاصی دارد :
بعنوان اصطلاح کنونی غیر رسمی برای محدوده وسیعی از فعالیت ها که قبلاً در برنامه ریزی و تحلیل های سیستم بکار می رفت .
بعنوان اصطلاح وسیع کلیه جنبه های کار برنامه ریزی کامپیوتر در مقابل تئوری برنامه ریزی کامپیوتری که علم کامپیوتر نامیده می شود .
بعنوان اصطلاح حمایت از یک راهکار خاص برای برنامه ریزی کامپیوتری که باید بعنوان قاعده مهندسی به جای هنر آن به کار رود و از کد بندی اعمال توصیه شده ای حمایت می کند که به شکل متدلوژی های مهندسی نرم افزاری می باشند .
مهندسی نرم افزار کار ، کاربرد یک راهکار سیستماتیک ، قانونمند و کمی برای توسعه عملکرد و حفظ نرم افزار است که کاربرد مهندسی در نرم افزار است . ( مطالعه راهکارهایی در استاندارد
IEEE

610,12

محدوده و تمرکز :
مهندسی نرم افزار با مفهوم ، توصیه و تعدیل یک سیستم نرم افزاری است که این قاعده با شناسایی ، تعریف ، شناخت و اصلاح ویژگی های لازم نرم افزار منتج سرو کار دارد .
این ویژگی های نرم افزاری می تواند شامل مواردی شود که آمادگی طرح و مختصات تکنیکی است که اگر مناسب اجرا شود منتج به نرم افزاری می شود که می تواند برای برآورد این الزامات اصلاح شود .
مهندسی نرم افزار همچنین مربوط به ویژگی های فرآیند توسعه نرم افزار است . در این زمینه با ویژگی های هزینه توسعه ، طول توسعه و ریسک های توسعه نرم افزار سرو کار دارد .
نیاز به مهندسی نرم افزار :
نرم افزار در مواردی یافت می شود که اطمینان زیادی انتظار می رود ، در شرایطی مثل بررسی و کنترل طرح های نیروی هسته ای یا خطوط هوایی ، چنینی کاربردهایی شامل میلیونها خط رمز می شود که ماشین مدرن پیچیده ای است بعنوان مثال : یک خط هوایی مدرن میلیونها بخش دارد و نرم افزار این خط هوایی 4 میلیون خط رمز دارد .
تکنولوژی های و اعمال :
...


مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 73

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما