محل لوگو

كنفرانس ويديويي 57 ص


كنفرانس ويديويي 57 ص

نام فایل : كنفرانس ويديويي 57 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 44

حجم : 242 کیلوبایت


كنفرانس ويديويي
اولی
مقدمه
كنفرانس ويديويي در حال تغيير روش‌هاي تجارت و ارتباطات است. اين فناوري امكان ملاقات رو در رو را بر فراز مرزها مهيا مي‌سازد و راه را براي ارتباط مفيد سازنده به همراه تصميم‌گيري‌هاي دقيق چه در داخل و چه در خارج سازمان هموار مي‌نمايد. در حقيقت اين يك راه ارتباطي مناسب با امكانات منحصر به فردي است.
در حال حاضر اين فناوري بيشتر و بيشتر خود را به عنوان يك ابزار مهم تجارتي نمايان ساخته واز طريق صرفه‌جويي در زمان و هزينه‌ها و استفاده بهينه از منابع سازماني‌، كمك شاياني به عمليات روزانه سازماني مي‌نمايد.
تعریف ویدیو کنفرانس
ویدئو کنفرانس تکنولو
ژ
ی است برای برقراری کنفرانس ها، جلسات، کلاس ها ... برای اشخاصی که در نقاط مختلف قرار دارند استفاده می شود بدین معنی که سیگنال های صوت و تصویر از طریق خط تلفن، کابل شبکه ،
ISDN
... انتقال پیدا می کند (از یک نقطه به نقطه دیگر، از یک نقطه به چند نقطه و یا از چند نقطه به چند نقطه) که با استفاده از این تکنولوژی دیگر احتیاجی به سفرهای غیر ضروری نمی باشد.
انواع ویدیو کنفرانس
:
ویدئو کنفرانسینگ به دو سیستم تقسیم می شود:
1-   
Desktop Video Conferencing
2-    
Group System
سیستم
Desktop

برای ایجاد ارتباط
Video Conferencing
در جاهای کوچک
(Small Office
...


مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 54

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما