محل لوگو

عایقهای حرارتی 46 ص


عایقهای حرارتی 46 ص

نام فایل : عایقهای حرارتی 46 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 40

حجم : 221 کیلوبایت


دانشگاه آزاد اسلامی

واحد مشهد
تنظیم شرایط محیطی
عنوان :
استاد ارجمند :
سرکار خانم مهندس زمانی
تهیه کننده :
پرسیا جلیلی

زمستان 85
انواع روشهاي گرمايش و سرمايش در ساختمانهاي مسكوني و تجاري
مقدمه:
تهيه محيط مناسب براي زندگي در فصول مختلف سال يك مسئله مهم است. انسان اوليه با شناختن آتش در كلبه ها و غارها ،ايجاد گرماي غير سالم توام با دود ، تااندازه اي خود را در زمستان سرد حفظ ميداشت و بعدها با گذاشتن دود كش ،هدايت دود بخاري با ساخت اولين بخاري ديواري انجام گرفت.روميها به طريق بسيار جالبي ،يعني گرم كردن كف ساختمانها بوسيله نصب كانالهاي دود محيط را گرم مي كردند،كه هنوز در بعضي از نقاط آثار آن باقي است.
امروز يكي از سيستمهاي معمول بنام گرمايش تشعشعي به تقليد از اين روش مورد استفاده قرار مي گيرد.با افزايش جمعيت جهان و محدود بودن منابع انرژيهاي فسيلي ،نياز به بررسي و تحقيق بيشتر در رسيدن به راههاي عملي و صحيح بهره برداري از اين انرژيها ،فرايندي است كه مي بايست با دقت هر چه تمامترانجام گيرد.
در اين فصل علاوه بر اشاره به روشهاي مختلف گرمايش و سرمايش ،بررسي در مورد روشهاي صرفه جويي و همچنين جلوگيري از اتلافات حرارتي و برودتي
صورت خواهد گرفت.
1-
1- روشهاي گرمايش ساختمان به صورت مجزا
در اين روشها جهت گرمايش هوا در محيط داخلي ساختمان از منابع جداگانه نسبت به گرمايش آب مصرفي روزانه استفاده شده و گرمايش آب مصرفي و هوا ساختمان به صورت پيوسته نيست .
بطورطبيعي در اين روش مصرف كننده هاي مختلف انرژي وجود خواهند داشت كه به تفضيل توضيح داده خواهد شد.
1-1-1-گرم كردن هواي داخلي ساختمانهاي مسكوني و تجاري (به صورت مجزا)
ميدانيم كه درجه حرارت بدن انسان ثابت بوده و 37 درجه سانتيگراد
مي باشد.اصطكاكهاي داخلي بدن همانند (جريان خون ، حركت عضلات ) وعكس
ا لعملهاي گرمازاي داخلي در انسان توليد انرژي حرارتي كرده كه بايد به خارج دفع شود تا درجه حرارت بدن به علت افزايش اين انرژي حرارتي بالا نرفته و همواره ثابت باشد.آزمايشات نشان ميدهد كه انسان در حال فعاليت كم ،وقتي احساس راحتي مي كند كه درجه حرارت و رطوبت نسبي محيط در شرايط مطبوع بوده و دفع انرژي حرارتي از بدن بدان گونه باشد كه احساس نامطلوبي در شخص ايجاد نكند.
...


مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 84

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما