محل لوگو

طرح ایجاد مکانهای اطلاع رسانی 24 ص


طرح ایجاد مکانهای اطلاع رسانی 24 ص

نام فایل : طرح ایجاد مکانهای اطلاع رسانی 24 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 20

حجم : 127 کیلوبایت


پروژه درس كار آفريني
عنوان :
مرحله مقدماتي طرح ايجاد مكانهاي اطلاع رساني
استاد گرامی :
جناب آقاي مهندس فتح آبادی
تهيه كننده :
امین کامیاب
آذرماه 1387
پيشگفتار :
با ياد و نام خدا نوشته ي خود را آغاز مي كنم ، اميد به آنكه با ياري پروردگار بتوانم طرح خوب و مورد پسندي را ارئه دهم .
پيش از هر چيز از استاد گراميم در درس كارآفريني ، جناب آقاي موحد سپاس فراوان را دارم ، چراكه علاوه بر آموزشهاي كارآفريني ، به من درس داشتن زندگي موفق را كه قطعاً سرمايه اي براي آينده ي من به حساب خواهد آمد را آموزش دادند . از خداون متعال آرزوي سلامت و سعادت ايشان را آرزومندم .
پس از درك موضوع كارآفريني ، براي بهتر و متفاوت بودن طرح خود ، بدنبال پروژه ي مناسبي بودم تا قابل توجه همگان باشد ، به همين دليل براي انتخاب بهتر موضوع سعي كردم تا جنبه هاي مختلف موضوعات كارآفريني را مورد بررسي و تجزيه و تحليل قرار دهم تا از انواع آن يك نوع را بعنوان منتخب برگزيده و از آن نوع طرح خاصي كه احتمالاً براي ديگران انتخاب نشده را ارئه دهم .
در اين بين با پرسشهايي كه از ديگر دوستان درباره ي انتخاب موضوع و نحوه ي ارائه و تحقيق درباره ي طرحشان داشتم ، به خصوصياتي در هر نوع از پروژه هاي كارآفريني برخورد كردم كه باعث شد بدنبال يك پروژه ي مناسب و متفاوت از انواعي كه معمولاً ديگران انتخاب نموده بودند باشم ، چراكه اغلب افراد براي اين پروژه فقط بدنبال اطلاعاتي در زمينه ي نحوه ي ايجاد يك شغل و شرايط و امكانات مورد نياز يك شغل بودند و اين گونه طرح ها ممكن بود به تمايلات و نيازمنديهاي ديگر اعضا پاسخگو نباشد و فقط بعضاً به اطلاعاتشان بيافزايد . به همين دليل به دنبال طرحي برآمدم تا علاوه بر پوشش علايق و تمايلات مختلف ، با به اجرا در آمدن آن ، بخشي از نيازهاي افراد مختلف جامعه را در بر گيرد و هم شرايط يك طرح كارآفريني را دارا باشد و تا حد ممكن انواع ديگر پروژه هاي كارآفريني را نيز در بر گيرد . در اين بين طرح ايجاد اماكن اطلاع رساني جامع با شرايط متفاوت از نمونه هاي موجود به ذهنم خطور كرد و با تحقيقات در اين زمينه از طرق مختلف از جمله اينترنت و جستجو در سايتهاي كارآفريني و مراجعه به مكانهاي اطلاع رساني فعلي و با ياري از تفكراتم نسبت به موقعيتها و شراط گوناگون به اطلاعاتي دست يافتم كه در اين زمينه بهتر مرا ياري كرد .
متن فعلي خلاصه اي از اين طرح بوده كه در حال حاضر مراحل اوليه ثبت اين طرح ( بخش عدم تشابه طرح ) در سايت كارآفريني در حال انجام است .
اميدوارم به لطف خدا مورد توجه خوانندگان اين طرح قرار گيرد .
فهرست مطالب
4
پيشگفتار
2
مقدمه
5
توضيحات درباره طرح
7
تأثيرات و اهداف طرح
9
...


مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 55

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما