محل لوگو

شهرك صنعتي 25 ص


شهرك صنعتي 25 ص

نام فایل : شهرك صنعتي 25 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 21

حجم : 180 کیلوبایت


توسعه بخش صنعت در سالهاي اخير امري است كه در سايه الطاف الهي و سعي و تلاش كارآفرينان و كارگران زحمت كش اين بخش و برنامه هاي حمايتي مسئولين شكل گرفته است . برنامه هاي حمايتي دولت كه در زمينه هاي مختلف به اجرا در آمده است ، هريك از جايگاه ويژه اي برخوردارند ، ولي در اين ميان مي توان ، سياست ايجاد و توسعه شهركهاي صنعتي را بعنوان مؤثرين برنامه حمايتي دولت از صنعت نام برد . گرچه تاكنون در اجراي مأموريتهاي شركت شهركهاي صنعتي استان عمدتاً ايجاد زيرساختهاي مورد نياز و بطوركلي مباحث سخت افزاري جلوه نمايي مي كرد ، ولي پس از تشكيل سازمان صنايع كوچك و شهركهاي صنعتي ايران ، فعاليتهاي نرم افزاري در قالب ارائه خدماتي آموزشي جهت آشنايي با آخرين تحولات تكنولوژي و تئوريهاي جديد در عرصه توليد و مباحث تجاري و بازرگاني و بازاريابي و حتي عارضه يابي واحدهاي در حال رشد مدنظر قرار گرفته است و جهت نيل به اين اهداف ايجاد مجتمع هاي
IT
و خدمات نرم افزاري ، مراكز خدمات فناوري و كسب و كار ، آزمايشگاههاي مرجع ، شهركهاي فناوري ، انكوباتورها و ... در دستور كار قرار دارد . لذا در دوره جديد نيازهاي واحدهاي صنعتي از ابتدا يعني تأمين مكان امن سرمايه گذاري تا بررسي مشكلات و معضلات عرصه توليد ، راهنمايي و هدايت و آموزش كارآفرينان ، در راستاي نيل به جامعه صنعتي بالاينده دغدغه مستمر خدمتگزاران شما در شركت شهركهاي صنعتي استان مي باشد . ثمره اين تلاشها در نقاط مختلف استان به خوبي مشاهده مي گردد ، به طوري كه در حال حاضر در شهركهاي صنعتي استان 606 واحد صنعتي در حال بهره برداري و بالغ بر همين تعداد در مراحل مختلف ساخت و ساز بوده و با سرمايه گذاري6/3487 ميليارد ريال بالغ بر16هزار نفر بطور مستقيم در حال كار و تلاشند.
مزایای استقرار صنایع در شهرک های صنعتی
 - عدم نیاز به دریافت مجوزهای جداگانه از ادارات مختلف
- مستثنی بودن از قانون شهرداری ها
- پرداخت نقد و اقساط هزینه های انتقاع از تاسیسات
- صدور رایگان و در اسرع وقت مجوزهای ساخت و ساز و پایان کار
- واگذاری اداره شهرک های صنعتی به هیأت امنای متشکل از صاحبان صنایع
- امکان اجاره و یا خرید سالن های آماده برای تسریع در بهره برداری از واحد تولیدی
- بخشودگی قسمتی از هزینه های انتقاع از تاسیسات برای واحد هایی که زودتر از زمان پرداخت اقساط خود به بهره برداری می رسند.
- کاهش هزینه های سرمایه گذاری به دلیل استفاده از خدمات مشترک سازماندهی شده شرکت شهرک های صنعتی از جمله آب، برق، تلفن، گاز و تسفیه خانه فاضلاب.
- در شعاع 30 کیلومتری مراکز استان ها و شهرهای بالای 300 هزار نفر، معافیت مالیاتی ماده 132 قانون مالیاتها فقط مشمول واحدهایی می شودکه در شهرک های صنعتی مستقر می باشند.
مزاياي استقرار صنايع در شهركهاي صنعتي
طراحي شهركهاي صنعتي به گونه اي است كه ضمن رعايت ضوابط و مقررات زيست محيطي از قابليت سرمايه گذاري در اغلب رشته هاي صنعتي برخوردار ميباشد. همچنين تاسيسات زيربنايي لازم براي امر توليد و امكان ارائه خدمات فني مهندسي و مشاوره اي در آنها صورت گرفته است. برخي از مزاياي استقرار واحدهاي توليدي در شهركهاي صنعتي به شرح زير ميباشد:
مهم ترين خبر: وزارت مسکن وشهرسازي وشهرداري ها موظفند جهت تشويق واحدهاي صنعتي براي انتقال کاربري اراضي تحت مالکيت واحدهاي صنعتي را که در محدوده قانوني شهرهاقراردارندوجهت نوسازي به شهرکهاي صنعتي مصوب انتقال مي يابندبه  کاربري مسکوني.تجاري ويا اداري تغييردهند.
براي مشاهده مصوبه اينجا كليك كنيد.
عدم نياز به دريافت مجوز جداگانه از ادارات مختلف
در شهركهاي صنعتي  چنانچه پيش از موعد (براساس جدول زمانبندي طرح تاييد شده توسط مشاور معتمد شركت يا سازمان) به بهره برداري رسيده و اخذ پروانه نمايند .متناسبا از زمان صدور پروانه و فعاليت مستمر،پس از تاييد شرايط احراز توسط هيات مديره شركت از تخفيف  برخوردار مي گردند.كه حداكثر پنجاه در صد اقساط باقيمانده مي باشد كه به نسبت زمان تعجيل بهره برداري به زمان انجام پروژه افزايش مي يابد.

برخورداري از برخي معافيت هاي مالياتي:
براي مشاهده مصوبه اينجا كليك كنيد.

استقرار در زمين طراحي شده براي فعاليت صنعتي ومطابق با استاندارد هاي فني
بهره مندي از تاسيسات زير بنايي(آب،برق،گاز،تلفن،تصفيه خانه فاضلاب و...)طراحي شده براي صنايع
...


مبلغ قابل پرداخت 26,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 82

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما