محل لوگو

بررسي تاثير تبليغات بر فروش شركتهاي صنايع غذايي مشهد 30 ص


بررسي تاثير تبليغات بر فروش شركتهاي صنايع غذايي مشهد  30 ص

نام فایل : بررسي تاثير تبليغات بر فروش شركتهاي صنايع غذايي مشهد 30 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 32

حجم : 283 کیلوبایت


موضوع تحقيق :
بررسي تاثير تبليغات بر فروش شركتهاي صنايع غذايي مشهد
استاد:آقاي خديوي
اعضاي گروه :
مهدي سعادت زاده
زمستان 84
مسئله ي تحقيق :
با توجه به اهميت موضوع تبليغات و اثر آن بر ميزان فروش آوري شركت ها در گذشته و حال تصميم گرفتيم به بررسي اثرات هزينه ي تبليغات بر فروش شركتها بپردازيم .
پيشينه ي تحقيق :
انسان امروز زير بمباران شديدي از تبليغات زندگي ميكند .
تاريخ تبليغات را درجهان به سه دوره تقسيم كرده اند .
1- دوران ماقبل بازاريابي و مبادله ي كالا با كالا كه در اواخر اين دوران صنعت چاپ پا به عرصه ي وجود گذاشت .
2- دوران ارتباطات انبوه از 1700 تا دهه ي اول قرن 20 كه تبليغات شدت بالايي گرفت .
3- دوران پژوهش تبليغات به عنوان يك نيروي اجتماعي و اقتصادي مهم تلقي مي گردد .
پيشينه ي تبليغات در ايران را در عهد ناصر الدين شاه قاجار ميدانيم . اولين شركت تبليغاتي در ايران در سال 1316 به نام كانون آگهي زيبا راه اندازي شد . تا سال 1337 هيجده كانون آگهي در تهران فعاليت داشتند . امروز حدود 530 شركت تبليغاتي به امر تبليغ اشتغال دارند .
اهداف تحقيق :
1- با توجه به ساز و كار توليد در شركت هاي خصوصي برنامه هاي فروش و اثرات آن بر نوسانات بازاربر آن شديم تا به بررسي موضوع تبليغات و فروش بپردازيم .
2- به منظوريافتن رابطه ي بين هزينه ي تبليغات و فروش و تعميم نتايج حاصله در افزايش سطح آگاهي عموم و شركت ها نسبت به هزينه ي تبليغات به تحقيق در اين موضوع پرداختيم .
3- با نگرش به اينكه نظام بازاريابي رايج در دنياي امروز نظام بازار گرا است ( اولويت با بازار مصرف كننده است) و اعتقاد بر اين است كه با تامين نيازهاي مصرف كننده و خدمت به او نهايتا فروش بنگاهها تامين مي شود لزوم فعاليت هاي ارتباطي و تبليغاتي مشخص مي شود .
فرضيات تحقيق :
1- به نظر مي رسد هر قدر هزينه ي تبليغات بيشتري صرف شود فروش شركت ها نيز افزايش مي يابد .
2- به نظر مي رسد رابطه ي معني داري بين هزينه ي تبليغات و تقاضاي مشتريان وجود دارد .
3- به نظر مي رسد با منظور كردن هزينه اي صرف تبليغات كالا كيفيت آن كالا بيشتر مي شود .
4- به نظر مي رسد رابطه ي معني داري بين هزينه تبليغات و چرخه ي عمر محصول وجود دارد .
5- به نظر مي رسد رابطه ي معني داري بين هزينه تبليغات و رقابت با ساير موسسات وجود دارد .
متغيير هاي تحقيق :
متغيير هاي مستقل :
هزينه ي تبليغات
متغييرهاي وابسته :
...


مبلغ قابل پرداخت 26,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 72

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما