محل لوگو

انتی ویروس سیمانتک 21 ص


انتی ویروس سیمانتک 21 ص

نام فایل : انتی ویروس سیمانتک 21 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 22

حجم : 197 کیلوبایت


آنتی ویروس سیمانتک
حفاظت ضد جاسوسی جدید سیمانتک تبــليغـــات
سیمانتک نمونه بتا از آخرین محصول ضدجاسوسی خود را عرضه میکند که بعدا بعنوان یک قسمت تکمیلی در آخرین بسته امنیتی نورتن ارائه خواهد شد.
به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از سایت
http://www.ComeToNet.com
و به نقل از نیوزفاکتور، نمونه ضدجاسوسی 2005 امنیت اینترنت نورتن (
Norton Internet Security 2005 AntiSpyware Edition
) میتواند بصورت بلادرنگ جاسوسها یا
Spyware
ها را در کامپیوتر یافته و آنها را پاک کند. شرکت میگوید که این سیستم به نحوی ساخته شده است که بتواند جلوی حملات آتی را نیز بگیرد.
بسته امنیتی جدید سیمانتک دارای سطوح اسکن چندگانه است که میتواند جاسوس اسپایور را در مرحله ورود شناسایی نماید. تکنولوژی بروزرسانی خودکار داخلی سیمانتک بصورت مرتب حفاظت را برای خطرات جدید تضمین مینماید.
فایروال شخصی نورتن کار مراقبت از دیتاهایی که کامپیوتر را ترک میکنند بعهده دارد به نحویکه اطلاعات بدون آگاهی یوزر ارسال نمیشود.
این لایه امنیتی اضافی باعث میشود تا بصورت خودکار جلوی جاسوس اسپایور و سایر برنامه های مخرب برای ایجاد ارتباط تخریبی به اینترنت گرفته شود.
برخلاف ویروس که سرانجام حضورش را در کامپیوتر اعلام میکند، جاسوس اسپایور خود را از دید یوزر پنهان نگه میدارد. به محض آنکه این جاسوس در کامپیوتری نصب میشود کار ردگیری فعالیت وب یوزر را آغار مینماید و تمام ضربه های کیبورد را برای بدست آوردن اطلاعات حساس شخصی بررسی میکند.
آنتی ویروس سیمانتک برای سیمبیان سری ۶۰
Symantec antivirous for mobile
همیشه ویروس ها آزار دهنده بوده اند و هستند . ویروس هایی که با ورود سیستم عامل های کامپیوتری مانند ویندوز رشد یافتند و شروع به تخریب ویندوز و فایل های مهم کاربران می کردند . همان طور که می دانید ویروس ها و تروجان های زیادی برای کامپیوتر وجود دارد اما شما فقط با نصب یک نرم افزار به اسم آنتی ویروس از بین صدها آنتی ویروس تولید شده از سیستم های کامپیوتری و اطلاعات خود محافظت می کنید . اما با تولید گوشی های سیستم عامل دار ( سری ۶۰ ) با کمال ناباوری دیده شد که ویروس هایی هم برای این گوشی ها پیدا شد که اطلاعات رم شما را تهدید می کنند و ممکن است آن ها را نابود کنند . پس برای امنیت گوشی خود چه می کنید ؟؟؟؟؟
خوب یکی از شرکت های خیلی معروف سازنده آنتی ویروس شرکت سیمانتک است که با تولید آنتی ویروس
norton
خود جایگاه ویژه ای را بین کاربران آنتی ویروس های کامپیوتر پیدا کرد . چندی نگذشت که نسخه تحت موبایل از این آنتی ویروس هم برای گوشی های سری ۶۰ نوشته و تولید شد که به خاطر توانایی آپدیت و بروز رسانی رایگان این نسخه از آنتی ویروس هم جایگاه ویژه ای را بین کاربران موبایل پیدا کرد . شما با یک عدد سیم کارت ایرانسل که مجهز به اینترنت است می توانید این آنتی ویروس را بروزرسانی کنید .هم اکنون نسخه تحت موبایل از این انتی ویروس برای گوشی های سری ۶۰ در اختیار شماست . دانلود کنید و توسط این نرم افزار از گوشی های سیمبیان سری ۶۰ خود در برابر حملات ویروس ها محافظت کنید و از امنیت گوشی خود لذت ببرید .
نرم‌‏افزار آنتي‌‏ويروس
SYMANTEC
با وجود چند عيب ، چندان قابل اعتماد نيست.
كارشناسان اينترنتي هشدار دادند ؛ نرم‌‏افزار آنتي ويروس توليدي شركت
SYMANTEC
مي‌‏تواند ميليون‌‏ها كامپيوتر را با احتمال هجوم ويروس تهديد كند.
محققان
EEYE DIGITAL SECURITY
با كشف نقايص و معايب موجود در آنتي‌‏ويروس
...


مبلغ قابل پرداخت 26,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 60

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما