محل لوگو

ابعاد مشاركت و توسعه روابط انساني مؤثر


ابعاد مشاركت و توسعه روابط انساني مؤثر

نام فایل : ابعاد مشاركت و توسعه روابط انساني مؤثر

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 1

حجم : 30 کیلوبایت


ابعاد مشاركت و توسعه روابط انساني مؤثر
در عصر صنعتي امروز، تغيير و تحول در ساختار ، برنامه ها ، اهداف و روش ها در نهادهاي اجتماعي و ضرورتي اجتناب ناپذير است. بنابراين مشكلات سازماني در زمينه كاركردهاي مديريتي (هدف گذاري ، برنامه ريزي ، تصميم گيري ، نظارت ، كنترل و ارزشيابي و همچنين تغيير و تحول سريع در توسعه روابط انساني مؤثر نياز به مديريت مشاركتي را دو چندان مي كند.(اسحاقيان ، 1382)
مشاركت در تغيير و تحول تغيير روزي است كه تمام سازمان ها آن را تجربه مي كنند ، در برخي از سازمان ها تغيير بسيار آرام است و آنها در ظاهر با ثبات و از نظر ساختار ، دوران پر قدرتي را سپري مي كنند ، ام ممكن است چنين سازمانهايي يكباره دچار تحول شديد يا اصطلاحاً دچار نوعي انقلاب دروني سازماني شوند.
در سبك مديريت مشاركتي از تغيير استقبال شده است و در اتخاذ سياست ها در واكنش به رويداد ها از انعطاف لازم برخوددار است، چون وجود سياست هاي تغيير ناپذير به دو علت اكثراً بي حاصل است.
سياست ها ذاتاً توضيح مي دهند كه چه كاري بايد انجام شود و چه كاري نبايد صضورت پذيرد ، كه در صورت عدم وجود انعطاف در آنها قوه ابتكار و قدرت خلاقه را مسدود مي كنند.
تحت فشارهاي غير منتظره آنها قدرت انطباق و تغيير ناپذيري ندارند و در نتيجه نمي توانند به شرايط پاسخ شايسته بدهند(شاه ركني ، 1375)


مبلغ قابل پرداخت 26,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 49

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما