محل لوگو

IP 17 ص


IP 17 ص

نام فایل : IP 17 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 14

حجم : 127 کیلوبایت


هر مجموعه پروتكل شبكه سيستمي از قوانين مشترك است كه به امر تعريف پردازش پيچيده انتقال داده كمك مي كند داده از يك برنامه روي كامپيوتر ، به سخت افزار كاميپوتر ، پس به رسانه انتقالي و مقصد مورد نظر ، آنگاه سخت افزار شبكه كامپيوتر مقصد و سپس به برنامه كاربردي مقصد منتقل مي شود .
مقدمه ؟؟؟؟؟ چپ و وظيفه چيست ؟
جوهره اي از شبكه هاي خودمختار
-
Autonomous
اين اصطلاح در فصل بعدي معرفي شده است .
را به ؟؟؟؟؟ . هيچگونه ساختار حقيقي و ثابتي نمي توان براي اينترنت متصور شد . در قسمت « زيرشبكه » از شبكه اينترنت تعدادي از خطوط ارتباطي با پهناي باند ( نرخ ارسال ) بسيار بالا و مسيرياب هاي بسيار سريع و هوشمند ، براي پيكرة شبكة جهاني اينترنت يك « ستون فقرات »

- Backbone
تشكيل داده است . شبكه هاي منطقه اي و محلي پيرامون اين ستون فقرات شكل گرفته و ترافيك دادة آنها به نحوي از اين ستون فقرات خواهد گذشت . ستون فقرات در شبكة اينترنت كه با سرمايه گذاري عظيمي در آمريكا ، اروپا و قسمت هايي از اقيانوسيه و آسيا ايجاد شده است حجم بسيار وسيعي از بسته هاي اطلاعاتي را در هر ثانيه حمل مي كنند و اكثر شبكه هاي منطقه اي و محلي يا ارائه دهندگان سرويس هاي اينترنت

- Internet Service Provider ( ISP )
به نحوي با يكي از گره هاي اين ستون فقرات در ارتباطند .
قراردادي كه حمل و تردد بسته هاي اطلاعاتي و همچنين مسيريابي صحيح آنها را از مبداء به مقصد ، مديريت و سازمان دهي مي نمايد پروتكل
IP


- Internet Protocol
نام دارد . در حقيقت پروتكل
IP
كه روي تمامي ماشين هاي شبكه اينترنت وجود دارد بسته هاي اطلاعاتي را ( بسته هاي
IP
) از مبداء تا مقصد هدايت مي نمايد ، فارغ از آنكه آيا ماشين هاي مبداء و مقصد روي يك شبكه هستند يا چندين شبكه ديگر بين آنها واقع شده است .
ساده ترين تعريف براي پروتكل
IP
روي شبكه اينترنت به صورت زير خلاصه مي شود :
لاية
IP
يك واحد از داده ها را از لاية بالاتر تحويل مي گيرد ، به اين واحد اطلاعات معمولاً يك
...


مبلغ قابل پرداخت 26,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 70

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما