محل لوگو

Excel 2000 30 ص


Excel 2000  30 ص

نام فایل : Excel 2000 30 ص

فرمت : .DOC

تعداد صفحه/اسلاید : 27

حجم : 185 کیلوبایت


EXCEL
صفحه گسترده
مقدمه :
Excel 2000
يك نرم افزار صفحه گسترده قوي است و به عنوان يكي از قويترين صفحه گسترده ها انتخاب شده است .
Excel
قابليت هايي دارد كه شامل اين موارد است :
خودكار كردن سيستم هاي مالي
كنترل موجودي انبارها
محاسبه ميزان سود و ميانگين كالاهاي فروخته شده
درصد افزايش يا كاهش سود
Excel
اين امكانات را در كمترين زمان ممكن در اختيار ما قرار مي دهد .
اكسن 2000 آخرين نسخه از معروفترين برنامه صفحه گسترده در دنيا ميباشد و پيش از آخرين نسخه اكسل داراي ويژگيها ، توابع و خصايص جديد مي باشد و بدين دليل است كه شمارة ويرايش جديدي را به عنوان
Excel 2000
با خود دارد .
عمليات زيادي را ميتوانيد در اكسل 2000 انجام دهيد . اين برنامه از قدرت بسيار بالايي برخوردار است . اكسل بيش از يك برنامه محاسباتي ساده ميباشد كه فقط براي جمع ارقام استفاده شود . ميتوانيد عمليات پيچيده اي مانند كار باداده ها، استفاده از توابع ،‌مرتب سازي داده ها و حتي وارد نمودن ارقام براي كسب يك هدف از قبل تعيين شده را انجام دهيد . همچنين مي توانيد ارائه داده ها را مجدداً مرتب سازيد . اطلاعات را از برنامه هاي ديگر وارد نمائيد يا آنها را به برنامه هاي ديگر وارد كنيد و يافايل ها را به صفحات يك سايت وب ارسال نمائيد .
اكسل بسياري از كارهاي كسل كننده ، وقت گير و مشكل را خودكار سازي مي كند .
با اعمال هرگونه تغيير برروي داده ها اكسل نتايج را به صورت خودكار مجدداً محاسبه مي كند . جمع محاسبات در يك محدوده كار برگ را ميتوان در محدودة ديگري از كاربرگ استفاده نمود و تغييرات اعمال شده در يك قسمت در محاسبه مجدد در قسمتهاي ديگر نيز به كارگرفته مي شوند .
ميتوانيد با چندين كاربرگ كار كنيد محتويات آنها را جدا نگه داريد يا اينكه آنها را به يكديگر مرتبط سازيد و داده ها را از يك كاربرگ به ديگري انتقال دهيد . ميتوانيد به طور همزمان بيش از يك كاربرگ بازداشته باشيد و با كليك ماوس بين آنها حركت كنيد و ميتوانيد طبق نظرخود اكسل را سفارشي سازي نمائيد و جهت توسعه قدرت اكسل برنامه هايي را در ويژوال بيسيك بنويسيد .
اصول و مباني اكسل
1 ـ پنجرة اكسل :
پنجره نرم افزار با يك كار پوشه خالي باز مي شود . اين پنجره مملو از عناصر مي باشد . تعداد زيادي نوار در بالا وپائين آن قرار گرفته اند ، قسمت مركزي اين پنجره كاربرگي است كه از آرايه اي از سل ها تشكيل شده است ، محدودة پائين كاربرگ شامل برگه هاي كاربرگ مي باشد . به طور پيش فرض سه كاربرگ در هر پوشه وجود دارد . يك كاربرگ جدولي از رديف ها و ستونها مي باشد كه داده ها را در آن وارد مي كنيد ، يك كارپوشه يك فايل اكسل ميباشد . اين فايل طبق نياز خودمان ميتواند شامل تعدادي كاربرگ يا كاربرگ نمودار ( كاربرگ هايي كه نمودار دارند ) باشد .
2 ـ نوار ابزار و نوار فرمول :
اكسل دو نوار ابزار به نمايش مي گذارد : نوار ابزار
standard
و نوار ابزار
formatting
. اشاره گرماوس را جهت مشاهده توضيحات ابزار برروي هر ابزاري كه مايل هستيد قرار دهيد .
...


مبلغ قابل پرداخت 26,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 60

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما