محل لوگو

مزایا ومعایب قرض های ضد بارداری 20 ص


مزایا ومعایب قرض های ضد بارداری 20 ص

نام فایل : مزایا ومعایب قرض های ضد بارداری 20 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 20

حجم : 213 کیلوبایت


مزایا ومعایب قرض های ضد بارداری
مقدمه
قبـل از ايـنـکـه بـحـث را آغـاز کـنـيـم، چـنـد اصـطلاح مـورد
استفاده پزشکان در زمينه قاعدگي زنانه را برايتان توضيح
ميدهيم:

قاعدگي (عادت ماهيانه): خـروج ماهيانه خون از رحم در خانم ها.

چرخه قاعدگي: زمان از شروع يک دوره تا شروع دوره بعدي. واحد شمارش اين چرخه به روز مي باشد.

تخم گذاري: رها شدن تخم هاي بالغ از تخمدان.

قاعدگي با درد زير دل: درد پايين شکم همراه با پيچش قبل يا در طي دوره ماهيانه.

رحم: عضوي که بچه تا قبل از تولد در آن رشد مي کند.

قاعدگي هاي معمولي و نرمال --- براي همه خانم ها يكسان نيست
دختري به مطب من مراجعه کرد که مي خواست قبل از رفتن به تعطيلات مورد معاينه فيزيکي قرار گيرد. مادرش گفت: "او هنوز کلاس پنجم است اما دوره قاعدگي او شروع شده است با اينکه اين اتفاق براي هيچکدام از دوستانش نيفتاده است. آيا خيلي زود نيست؟ " بعد از اينکه با دختر و مادرش صحبت کردم و معاينات را انجام دادم، به آنها گفتم که اين کاملاً اتفاقي نرمال است و هيچ مشکلي وجود ندارد.
چيزي که فهميدم اين بود: مادر دختر يک سال و نيم قبل از معاينات ما رشد سينه هاي دختر را متوجه شده است و دختر چهار ماه قبل اولين دوره ماهيانه را داشته است، درست بعد از اينکه يازده ساله شده است. بعد از آن دو بار ديگر قاعده شده که بين هر کدام پنج تا شش هفته فاصله زماني بوده است و هر دوره 5 تا 6 روز طول کشيده است. اين دختر همچنين در يکي از اين دوره ها دچار دردهاي زيرشکمي نيز بوده است. خواهر بزرگتر او و مادرش اولين قاعدگي خود را در حدود 12 سالگي داشته اند.
بعد از اينکه اين اطلاعات را از مادر و دختر گرفتم، کاملاً اطمينان داشتم کا آن دختر کاملاً طبيعي است. اما چگونه مي توان اين مطلب را حتي قبل از معاينات پزشکي متوجه شد؟


سن متوسط شروع قاعدگي براي دختر خانم ها حدود دوازده و نيم است. زودترين سن براي شروع قاعدگي ممکن است 9 سالگي و ديرترين آن 16 سالگي باشد. اگر دختري تا بعد از 16 سالگي قاعده نشده باشد، نياز به مراجعه به پزشک هست.

اولين دوره قاعدگي در دختر خانم ها معمولاً يک يا دو سال قبل از شروع رشد سينه در آنها است. درواقع، در بيشتر موارد قبل از شروع قاعدگي سينه ها و موهاي بدن کاملاً رشد نموده اند. اگر سينه هاي دختري تا سن 14 سالگي هنوز رشد نکرده باشند حتماً بايد به پزشک مراجعه کند.
...


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 109

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما