محل لوگو

مالزیا 194 ص


مالزیا 194 ص

نام فایل : مالزیا 194 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 142

حجم : 1194 کیلوبایت


1-5-2- گردشگری
مؤسسه همکاری و توسعه صنعت گردشگری مالزی (
TDC
) درسال 1972 ، به عنوان آژانس تحت مدیریت وزارت تجارت وصنعت با هدف ترویج صنعت گردشگری در کشور مالزی ، تأسیس شد . درسال 1987 میلادی وزارت فرهنگ و هنر و گردشگری بنیان نهاده شد و در نتیجه موسسه
TDC
را زیر نظر خود گرفت . درسال 1992 میلادی، مصوبه مؤسسه همکاری و توسعه گردشگری کشور مالزی جایگزین مصوبه مؤسسه همکاری و توسعه گردشگران مالزی گردید . با این تغییر ، هیئت ترویج گردشگری مالزی (
MTPB
) با نام اختصاری « گردشگری مالزی »، با هدف توسعه صنعت گردشگری وتعمیم گردشگری داخلی به سطح بین المللی رسماً تأسیس گردید .
بر طبق بیانیه سازمان « گردشگری مالزی » هدف از گردشگری معرفی کشور مالزی به عنوان مقصدی مناسب برای گردشگران و سهیم کردن این صنعت در توسعه اقتصادی ، اجتماعی کشور است . در راستای نیل به این هدف این سازمان درصدد افزایش جذب گردشگران خارجی به مالزی، به بالا بردن میانگین طول مدت اقامت گردشگران و در نتیجه افزایش درآمد حاصل از اقامت گردشگران در این کشور می باشد .
توسعه گردشگری داخلی و افزایش سهم مالزی در بازار جهای گردشگری ، از دیگر اهداف این سازمان است . فعالیت های این سازمان براساس ایجاد محرک های لازم برای رشد گردشگری و صنایع وابسته است که باعث افزایش سرمایه گذاری ها در این بخش شده و فرصت های شغلی فراوانی را ایجاد خواهد کرد . رشد صنعت گردشگری ، توسعه اقتصادی را در پی خواهد داشت و در نتیجه باعث ارتقاء سطح زندگی مردم مالزی می شود . دراین راستا اهداف کلی را می توان به شرح زیر برشمرد :
1 – ترسیم خطوط کلی ، برنامه ریزی و ارزیابی سیاست های گردشگری به منظورکنترل ، مدیریت و توسعه صنعت گردشگری درحال رشد در کشور مالزی از دیدگاه تأمین محصولات گردشگری ، تسهیلات و امکانات زیر ساخت . آموزش ، منابع انسانی ، ترویج سرمایه گذاری های خصوصی ، بازاریابی ، درگیر ساختن عوامل بومی و محلی به همراه کاهش اثرات منفی اقتصادی - اجتماعی و زیست محیطی بر طبق سیاست ملی گردشگری کشور .
2 – ثبت و صدور پروانه کار و تقویت صنعت گردشگری مصوبه سال 1992، شامل :
- مقررات وقوانین مشاغل مدیریتی گردشگری (سال 1992 ) و مشاغل مدیریت دفاتر مسافرتی ( سال 1992 ) .
- قوانین گردشگری ( راهنمای گردشگران ) سال 1992 .
- قوانین و مقررات گردشگری ( صدور پروانه برای مؤسسات آموزش گردشگری ) سال 1994 .
2-5-2- عملکرد سازمان گردشگری مالزی
سازمان « گردشگری مالزی » به منظور توسعه و گسترش گردشگری با همکاری بخش خصوصی و جهت ارتقاء سطح آگاهی گردشگران در خصوص توانایی های مالزی در بخش گردشگری ، اقدام به عرضه محصولات گردشگری در نمایشگاههای فروش در کشورهای خارجی، برپایی نمایشگاه های تجاری - گردشگری ، سمینارها ، کارگاه های آموزشی و نمایشگاه مصرف کنندگان نموده است .
1-2-5-2- عملکرد واحد سیاست گذاری و برنامه ریزی
پیگیری روند پیشرفت کار اجرای سیاست های ملی گردشگری و سایر سیاست های مرتبط مانند برنامه جامع ملی گردشگری زیست محیطی
برنامه ریزی و توسعه گردشگری داخلی
توسعه تولیدات و فعالیت های گردشگری برپایه ویژگی های خاص بومی و براساس خواسته ها و ذائقه گردشگران داخلی و خارجی
ارتقاء کیفیت خدمات و تسهیلات ارائه شده به گردشگران
مدیریت و مقابله با موانع موجود در صنعت گردشگری
شناسایی توان و امکانات بالقوه گردشگری از طریق عملی سازی مطالعات صورت گرفته
2-2-5-2- واحد وقایع مهم و احیا
...


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 86

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما