محل لوگو

كميسيون بند 20 ماده 55 قانون شهرداريها 11 ص


كميسيون بند 20 ماده 55 قانون شهرداريها 11 ص

نام فایل : كميسيون بند 20 ماده 55 قانون شهرداريها 11 ص

فرمت : .DOC

تعداد صفحه/اسلاید : 10

حجم : 88 کیلوبایت


بند 20 ماده 55 قانون شهرداريها (اصلاحي 27/11/1345)
جلوگيري از ايجاد و تاسيس كليه اماكني كه به نحوي از انحاء موجب بروز مزاحمت براي ساكنين يا مخالف اصول بهداشت در شهرهاست شهرداري مكلف است از تاسيس كارخانه ها ،كارگاه ها ،گاراژهي عمومي ،تعميرگاه ها و دكان ها و هم چنين مراكزي كه مواد محترقه مي سازند و اصطبل چهار پايان و مراكز دامداري و به طور كلي تمام مشاغل و كسب هايي كه ايجاد مزاحمت و سر و صدا كنند و يا توليد دود و يا عفونت و يا تجمع حشرات و جانوران نمايد جلوگيري كند و در تخريب كوره هاي آجر و گچ و آهك پزي و خزينه گرمابه هاي عمومي كه مخالف بهداشت است اقدام نمايد

و با نظارت و مراقبت در وضع دود كشهاي اماكن و كاخانه ها و وسائط نقليه كه كار كردن آنها دود ايجاد مي كند از آلوده شدن هواي شهر جلوگيري نمايد. و هرگاه تاسيسات فوق قبل از تصويب اين قانون به وجود آمده باشد آنها را تعطيل كند و اگر لازم شود آنها رابه خارج از شهر انتقال دهد.
تبصره
- شهرداري در مورد تعطيل و تخريب و انتقال به خارج از شهر مكلف است مراتب را ضمن دادن مهلت مناسبي به صاحبان آنها ابلاغ نمايد و اگر صاحب ملك به نظر شهرداري معترض باشد بايد ظرف 10روز اعتراض خود را به كميسيون مركب از سه نفر كه از طرف شوراي شهر انتخاب خواهند شد تسليم كند .راي كميسيون قطعي و لازم الاجراست .
الحاقي مصوب 27/11/1345
هر گاه راي كميسيون مبني بر تاييد نظر شهرداري باشد و يا صاحب ملك به موقع اعتراض نكرده و يا در مهلت مقرر شخصا اقدام نكند شهرداري به وسيله مامورين خود راسا اقدام خواهد نمود.
اعضا كميسيون
سه نفر نماينده به انتخاب شوراي شهربه انضمام دبير كميسيون از طرف شهرداري كه نماينده تام الاختيار شهرداري است.

وظايف كميسيون
1- جلوگيري از ايجاد و تاسيس اماكني كه به نحوي از انحاء موجب بروز مزاحمت براي ساكنين يا مخالف اصل بهداشت باشد. (بند 20 ماده 55 قانون شهرداريها)
2- جلوگيري از آلوده كردن هوا با هر وسيله اعم از ايجاد گرد وخاك و بو و دود و سوزانيدن اشياء و زباله و يا نصب لوله بخاري يا كانال يا هرگونه مجرايي به طرف معبر كه محل عبور دود باشد. (بند 20 ماده 55 قانون شهرداريها)
3- جلوگيري از ريختن آشغال و زباله و ضايعات ناشي از فعاليت كسبي و فضولات ساختماني و مواد نفتي و روغني و فاضلاب از هر رقم در سطح معبر و جويهاي آب و آوار يا زباله با وجود اخطار شهرداري و هم چنين جلوگيري از خساراتي كه از طريق شستن ماشين و غيره و ريختن مواد نفتي و تهيه بتن يه سطح معابر وارد مي شود و هم چنين دفن مواد زائد و ذبح احشام در محل هاي غير مجاز (به استثناي قربانيها و نذور)
(تبصره 4 بند 2 ماده 55 قانون شهرداريها )
4- جلوگيري از نصب هر نوع و هر قسم دكه كه در سطح شهر اعم از پياده رو ،معبر ، روي جوي و باغچه حاشيه اي و يا متن خيابانها

براي هر منظور و عنوان بدون اجازه شهرداري باشد و هم چنين ممانعت از پارك طويل المدت وسائل نقليه اسقاطي يا مستعمل متروكه در كنار معبر. (تبصره 1 بند 2 ماده 55 قانون شهرداريها )
5- جلوگيري از مخطط و نقاشي كردن يا آگهي و الصاق آن در سطوح مشرف به معابر عمومي و ابنيه بدون اجازه شهرداري و موافقت مالك و هم چنين ممانعت از الصاق هر گونه آگهي بر روي تابلوهاي راهنمائي و رانندگي و يا وارد ساختن خسارت به آنها به نحوي كه از حالت انتفاع ساقط گردد و نيز جلوگيري از نصب هر گونه تابلوهي تبليغاتي در ميادين ، پاركها و معابر عمومي بدون اذن شهرداري .
)
بند 27 ماده 55 و ماده 92 قانون شهرداريها)
6- كنترل و جلوگيري ازاحداث شبكه تلفن ،برق ، آب، گازو ساير تاسيسات در معابر و شوارع عام وحفر چاه بدون مجوز شهرداري و با مجوز و عدم نصب علائم هشدار دهنده در مدت عمليات و يا عدم پوشش متناسب دهانه حفره ها و يا چاههاي حفاري شده (ماده 103 قانون شهرداريها)
قابليت اجرائي راي
راي كميسون قطعي و لازم الاجرا است.
...


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 99

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما