محل لوگو

بيمارستان فوق تخصصي رضوي در يك نگاه 22 ص


بيمارستان فوق تخصصي رضوي در يك نگاه 22 ص

نام فایل : بيمارستان فوق تخصصي رضوي در يك نگاه 22 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 20

حجم : 88 کیلوبایت


بيمارستان فوق تخصصي رضوي در يك نگاه

افزايش روزافزون زائران بارگاه منور علي بن موسي الرضا(ع) و لزوم ارائه‌ي صحيح و بهتر خدمات فرهنگي اجتماعي و توسعه و تداوم اين امر و نيز محبوبيت جهاني اين مركز، باعث شد كه افق نگاه آستان قدس رضوي اين بار خدمات درماني را مورد توجه خويش قرار داده و به منظور فراهم آوردن امكانات مناسب درماني براي زائران، مجاوران و ارادتمندان حضرت در اقصي نقاط دنيا، پروژه ساخت بيمارستان فوق تخصصي رضوي را از سال 1375 آغاز كرد.
در اجراي اين پروژه، از نظرات فني مشاوران داخلي و خارجي كمك گرفته شده و ساختمان بيمارستان با بهترين سازه‌ها و مطابق با استانداردهاي ملي در سطح بالا ساخته شده و نسبت به حوادث طبيعي از ايمني كامل برخوردار است. زيربناي اين بيمارستان بالغ بر 56 هزار مترمربع و در پنج طبقه احداث شده كه با داشتن اساسنامه‌اي مستقل به ثبت شركتها رسيده است. اين بيمارستان از بهمن‌ماه سال 1384 با مجوز و نظارت مستمر اداره نظارت بر درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي فعاليت خود را آغاز كرد.
آستان قدس رضوي با اين هدف كه هموطنان عزيز ايراني و مسلمانان منطقه بتوانند نيازهاي درماني خود را با اطمينان خاطر نسبت به رعايت ضوابط شرعي و همچنين مطابق با استانداردهاي پزشكي از اين مركز برآورده سازند و جهت معالجه، از عزيمت به كشورهاي غربي بي‌نياز شوند، امكانات و تجهيزاتي پيشرفته و كادر درماني مجرب و متخصص را فراهم كرده است.
بيمارستان رضوي كه به نام حضرت امام علي بن موسي الرضا(ع) متبرك مي‌باشد و در خراسان رضوي واقع شده، با ارائه پيشرفته‌ترين خدمات تشخيصي و درماني براي بيماران داخل و خارج كشور و با استفاده از پزشكان برجسته و محققان نخبه علوم پزشكي داخل و خارج كشور به عنوان برترين بيمارستان خاورميانه مطرح است. همچنين فعاليت در عرصه‌هاي علمي پژوهشي و آموزشي نيز در صدر برنامه‌هاي اين بيمارستان قرار دارد تا با بهره‌گيري از منابع غني اسلامي و استفاده از پزشكان و محققان داخلي و نخبگان علمي ايراني مقيم خارج از كشور، نوآوري‌هاي جديد علمي و پزشكي در ارتباط با فرآيند صلح‌آميز هسته‌اي ايران از قبيل پزشكي هسته‌اي را تقديم هموطنان عزيز و ساير مردم جهان نمايد. اعتقاد و ارادت مردم ايران و مسلمانان ساير كشورها به حضرت امام رضا(ع) و وابستگي اين بيمارستان به آن آستان مقدس موجب استقبال ويژه بيماران در بهره‌مندي از خدمات درماني اين مركز شده است. 
وابستگي اين بيمارستان به آستان قدس رضوي ارائه خدمات متفاوتي را نسبت به ساير مراكز درماني مي‌طلبد. خدماتي كه در پرتو تكريم و احترام مراجعه كننده باشد. با توجه به بزرگي محوطه و باغ بيمارستان و لزوم راهنمايي مراجعه‌كنندگان، استقبال از درب بيمارستان به وسيله تاكسي‌هاي خدماتي صورت مي‌گيرد. محوطه و فضاي دلنشين بيمارستان با اسامي گل‌ها زينت شده است و هر خيابان محدود به گل خاصي مي‌باشد: خيابان لاله، رز، زنبق، اركيده و... زيبايي اين فضا را تا هنگام رسيدن به ورودي اصلي بيمارستان حس مي‌كنيد.
استقبال از ورودي اصلي بيمارستان نيز توسط گروه تكريم متشكل از افراد آقا و خانم كه مسلط به چند زبان اصلي از قبيل انگليسي و عربي مي‌باشند صورت مي‌گيرد. لباس ويژه اين گروه با آرم گروه تكريم مراجعه كننده مزين شده است. گفتيم كه بيمارستان متشكل از پنج طبقه مي‌باشد. در طبقه منهاي يك بيمارستان، واحدهاي
MRI
، پزشكي هسته‌اي،
CSR
و واحد پشتيباني قرار دارد. در طبقه همكف كلينيك‌ها، آزمايشگاه، راديولوژي، آندوسكوپي و 
بخش بازتواني قلب و اورژانس واقع شده است.
بخش‌هاي ساير طبقات نيز شامل بخش‌هاي زير مي‌باشند:
طبقه اول: اتاق‌هاي
ICU
، اتاق‌هاي عمل و كت لب
طبقه دوم: بلوك زايمان، بخش زنان،
NICU
و بخش جراحي
طبقه سوم: بخش قلب
I
و
II
،
...


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 93

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما