محل لوگو

گزارش كارآموزي + تأمين اجتماعي 40 ص


گزارش كارآموزي + تأمين اجتماعي 40 ص

نام فایل : گزارش كارآموزي + تأمين اجتماعي 40 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 32

حجم : 267 کیلوبایت


دانشگاه آزاد اسلامي- واحد رودهن
«گزارش كارآموزي»
موضوع:
تأمين اجتماعي
استاد راهنما:
دانشجو:
بهار 85
قبل از اينكه به موضوع اصلي بپردازيم، لازم مي دانم بخشي از كتاب را به بررسي نقش تأمين اجتماعي در جوامع و تاريخچه‌ي تأمين اجتماعي در ايران اختصاص دهم.
تأمين اجتماعي نقش بسزايي در ارتقاي سطح زندگي مردم، برنامه ريزان و مديران جامعه دارد و برنامه ريزان تأمين اجتماعي بايد در امر برنامه ريزي براي اين سازمان همگام با ديگران برنامه ريزان پيش بروند.
نظام تأمين اجتماعي اقشار جامعه را به هنگام كاهش يا قطع درآمد، بروز بيماري، بيكاري، از كارافتادگي، فوت و بي سرپرستي از طريق دو نظام بيمه اي و حمايتي تحت حمايت قرار مي دهد.
نمودار سازماني زير عملكرد سازمان را براساس سلسله مراتب نشان مي دهد.
سازمان تأمين اجتماعي به موجب ماده‌ي 1 قانون تأمين اجتماعي مصوب 1354 تاسيس شد تا انواع بيمه هاي اجتماعي را به اجرا درآورد و گسترش دهد و نظامي هماهنگ با برنامه هاي تأمين اجتماعي مستقر سازد و همچنين وجوه و درآمدهاي موضوع قانون تأمين اجتماعي را تمركز بخشد و از محل همين وجوه و ذخاير به سرمايه گذاري و بهره برداري بپردازد.
سازمان تأمين اجتماعي مركزي در خيابان آزادي جنب وزارت كشور واقع شده است بر اساس مصوبه 29/4/73 مجلس شوراي اسلامي نهاد عمومي و غيردولتي است و اداره آن براساس ماده‌ي 6 اساسنامه تحت رياست شوراي عالي «بالاترين ركن سازمان» است.
اركان سازمان عبارتست از: شوراي عالي، هيأت مديره، مديرعامل، هيأت نظارت.
تحقيق عدالت اجتماعي
از ديرباز تاكنون ذهن برنامه ريزان، سياست مداران، اقتصاددانان، جامعه شناسان و

را به خود مشغول داشته است.
جوامع توسعه يافته امروزي از قرن 19 و 20 به مقولة تأمين اجتماعي توجه كرده و چگونگي آن را ساخته و به مرحلة اجرا درآوردند در حاليكه جوامعه توسعه نيافته به اهميت آن عمدتاً از جنگ جهاني دوم به بعد رسيده و در صدد طراحي،‌ ساخت و عملياتي كردن آن هستند.
قبل از پرداخت به تئوري حسابداري صندوقهاي تأمين اجتماعي لازم است به انواع مستمري اين صندوق ها به طور اختصار اشاره نماييم زيرا همين مستمريها و شرايط آنها است كه بايد در آينده درباره آنها با در دست داشتن اطلاعات لازم محاسبات مربوطه را انجام دهيم.
الف) مستمري بازنشستگي :‌حق دريافت مستمري بازنشستگي هميشه به يك حداقل سن و طي يك دوره حداقل بيمه بستگي دارد.
در بسياري از كشورهاي اروپاي غربي و ساير كشورهاي صنعتي براي برقراري مستمري سن مردان لااقل بايد 65 سال باشد ولي در كشورهاي اروپاي شرقي غالباً 60 سال است از طرف ديگر در بسياري از كشورهاي در حال توسعه معمولا سن دريافت مستمري 60 حتي 55 سال تعيين شده است.
در تعداد زيادي از كشورها سن قبول مستمري براي زنان كمتر از مردان است.
دوره استاژ: (دارا بودن حداقل سابقه بيماري) در برخي از صندوق ها بر حسب مدت پرداخت حق بيمه، سال هاي بيمه،‌ شغل، كار يا محل اقامت تعيين مي گردد.
معمولاً از 10 سال كمتر و از 25 سال بيشتر نيست.
...


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 88

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما