محل لوگو

کارآفرینی راه اندازي كتابفروشي 27 ص


کارآفرینی راه اندازي كتابفروشي 27 ص

نام فایل : کارآفرینی راه اندازي كتابفروشي 27 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 23

حجم : 141 کیلوبایت


مقدمه :‌
طرحي كه براي ارائه تهيه شده در رابطه با يك مغازه لوازم التحرير مي‌باشد كه مالكيت آن شخصي مي‌باشد ودر متراژي حدود 38 متر داير مي‌باشد مكان اين مغازه واقع در رجائي شهر كرج مي باشدكه با توجه به بافت جمعيتي از روند رو به رشدي در رابطه با كسب درآمد برخوردار است
خدماتي كه اين مغازه ارائه مي‌كند شامل فروش انواع لوازم التحرير اداري مهندسي، طراحي، گرافيك فانتزي فروش انواع كتاب ادبي،رمان، روان شناسي ،كمك درسي، كنكوري وهمچنين فروش انواع بازي فكري وسرگرمي ووسايل كمك آموزشي ساعات كاري اين مغازه از ساعت 30/7 تا 30/13 و از 16 تا 22 مي‌باشد.
مشتريان
1-1coustoner
مشتريان اين مغازه از همه قشري هستند ولي بيشتر قشر دانشجو ومحصل مي‌باشد ولي در كل كارپردازان شركت ها بانك ها موسسات علاقمندان كتاب و همچنين كودكان ودر كل هر فردي روزي كاروش به اين صنف واين شغل مي خورد.
در ابتداي افتتاح اين مغازه باتوجه به ناشناخته بودن وجود يك رقيب قديمي در نزديكي مغازه حركت كند ونامطمئني وجودداشت ولي در ادامه با تكميل كردن اجناس مورد تقاضاي مشتري وهمچنين رفتن رقيب از آن محل جا براي رشد بيشتر باز شد و مغازه رشد صعودي پيدا كرده ولي اين هدف ما نبوده ونخواهد بود زيرا شعار ما اين است كه كار را به جايي برسانيم كد مشتري محل خريد خود را در جه اول مغازه ما بداند اين امر سر نمي شود با تلاش وكوشش فراوان در تهيه وتكميل اجناس، قيمت مناسب برخورد خوب وعوامل ديگر
1-2Managemert
مديريت:
مديريت اين مغازه برعهده خودم مي‌باشد كه دراين امر يك نفر بصورت تمام وقت كمك مي‌كند و براي افرايش انگيزه در او يك حقوق ثابت بعلاوه يك درصد از فروش را برايش در نظر گرفته ام كه موجب مي‌شود تلاش بيشتري انجام دهد در رابطه با سابقه كار من از سال 76 مشغول به اين كار هستم وتقريبا يك سابقه كاري خوب دارم در رابطه با شاخص هاي كليد ي مالي طرح بايد ذكر چند عامل را يادآور شوم كه يك به يك به آن مي پردازيم
key to succes
عوامل كليدي موفقيت
1-3
1-جوري جنس:
چون در اين شغل با تعداد اجناس وتنوع لوازم روبرو هستيم بايد سعي شود كه مشتري بطور كامل لوازم خود را تهيه كند وبه چند مغازه مراجعه نكند اين باعث مي‌شود كه مشتري بطور ثابت از يك جا خريد كند در صنف لوازم التحرير به تنهايي هفت هزار قلم جنس است كه اگر تنوع اين محصولات را به آن اضافه كنيم متوجه خواهيم شدكه با چه حجم گسترده محصول روبرو هستيم ك اين البته بجز عناوين كتاب ولوازم جانبي است پس ابتدا بايد يك برنامه ريزي براي تهيه جنس و گرفتن نمايندگي از شركت هاي صاحب محصول كرد كه ما با گرفتن نمايندگي از 5 شركت
PeNTEl , STAEDTELR , FabercateL, papco ,casio
الباقي اقلام از بازار رسمي بر رفع نياز مشتري هاي خود كرده ايم
2-مذاكره با شركتها –مدارس وكارخانجات بانك ها دفاتر مهندسي مطب هاي پزشكي ومجتمع هاي تجاري مبني بر تهيه اجناس مورد نياز آنها با قيمت كمتر وارسال به محل سعي در فروش اجناس عمده با سود كمتر كه بخش وسيعي از فروش مغازه به مشترياني اينچنين بستگي دارد
3-تبليغات بصورت نايلون هاي فانتزي، پخش تراكت، هداياي تبليغاتي واهداي آنها بصورت رايگان به مشتري وغيره
4-برخورد مناسب با مشتري وعمل اين شعار كه هميشه حق با مشتري است.
5-قيمت مناسب
داشتن تابلو –قفسه هاي شيك ومرتب ويترينها واستندهاي تبليغاتي وكلا محيطي مناسب براي عرضه و فروش جنس
اين عواملي به اختصار شرح آن داده شده ميتواند باعث پايداري فروش وتضمين سود داشته باشد
سرمايه در گردش+ سرمايه ثابت= سرمايه گذاري
000/000/125=000/000/25+000/000/100=
...


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 74

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما