محل لوگو

كــارآمــوزي زراعت و اصلاح نباتات ايستگاه تحقيقاتي عراقي‌محله 22 ص


كــارآمــوزي زراعت و اصلاح نباتات   ايستگاه تحقيقاتي عراقي‌محله 22 ص

نام فایل : كــارآمــوزي زراعت و اصلاح نباتات ايستگاه تحقيقاتي عراقي‌محله 22 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 18

حجم : 286 کیلوبایت


تقدير و تشكر:
مهارتهاي علمي يا همان تخصص عملي در هر رشته كه امروزه موضوع مورد بحث در گروههاي آموزشي مي باشد و نقش مهمي را براي آن در پيشرفت يك جامعه قائل مي شوند را نمي توان براحتي قابل دسترس دانست. براي تحقق اين مهم علاوه بر اساتيد مجرب كه وجدشان براي اين امر ضروريست آزمايشگاههاي مجهز و تحقيقاتي نيز نقش تكميل كننده دارند. يكي از دلايلي كه اينجاني واحد كارآموزي را بر خلاف دوستانم كه بيشتر سعي مي كنند كه در شهر محل اقامتشان و در ترم تابستانه بردارند ،فقدان چنين ايستگاه تحقيقاتي در محل اقامت اينجانب در زاهدان بود. خداوند متعال را شكر مي گوييم كه اين امكان را برايم بوجود آورد تا بتوانم از هر دوي اين مواحب يعني وجود اساتيد مجرب و ايستگاه تحقيقاتي كامل و مجهز در كنار هم برخوردار شوم. در پايان از تمام اين اساتيد در بخش هاي مختلف ،كارمندان ايستگاه و دوستان سربازم كمال تشكر را دارم .
با تشكر از تمام عزيزان

بابك آب خضر
ايستگاه تحقيقاتي كشاورزي گرگان ( عراقي محله) :
ايستگاه تحقيقاتي عراقي محله در فاصله حدود 5 كيلومتري شمال گرگان در مسير جادة فرودگاه گرگان واقع گرديده است اين ايستگاه در سال 1342 زير نظر ادارة اصلاح و تهيه نهال و بذر گرگان تحت عنوان ايستگاه كشاورزي و بمنظور پاره اي تحقيقات در زمينه غلات، سبزي وصيفي و پنبه در دو قطعه تاسيس و شروع به فعاليت نمود. مسئول اين ايستگاه در حال حاضر آقاي مهندس مسادات مي باشد.
فعاليت جاري در اين ايستگاه شامل پروژه هاي غلات، دانه هاي روغني، سبزي و صيفي، ذرت و علوفه بوده كه در هر يك از اين پروژه ها در زمينة مسائل به نژادي و به زراعي وافزايش كميت و كيفيت محصولات توليدي فعاليتهاي گسترده اي صورت مي پذيرد.

بخش تحقيقات اصلاح و تهيه نهال و بذر :
اين بخش در راستاي تحقق خود كفايي و افزايش توليد در محصولات كشاورزي از دير باز با ايجاد ايستگاههاي تحقيقات كشاورزي در سطح منطقه داشته و در مورد زراعتي مختلف از قبيل:
1- غلات
2- پنبه
3- دانه هاي روغني
4- سبزي
5- صيفي
6- ذرت و گياهان علوفه اي
8- حبوبات
9- درختان ميوه .
طرحهايي تحقيقاتي به زراعي و به نژادي را اجراء نموده و يا در دست اجزاء دارد اين طرحها عمدتا در ايستگاههاي تحقيقات كشاورزي تحت پوشش مركز تحقيقات كشاورزي گرگان و گنبد به اجراء درآمده است .
فعاليتهاي بخش تحقيقات اصلاح و تهيه نهال و بذر عبارتند از :
1- بررسي به نژادي و به زراعي بروي محصولات زراعي و صنعتي در منطقه
2- تهيه، آزاد سازي و معرفي ارقام اصلاح شده و پر محصول به منظور افزايش عملكرد در واحد سطح
3- تهيه و توليد بذرهاي خالص و درجه يك اعم از هيبريد اليت، سوپراليت و نولكئوس در محصولات مختلف
4- بررسي و تعيين مقاومت ارقام مختلف نباتات زراعي و درختان بارده نسبت به خشكي، شوري و ساير شرايط نا مطلوب در مراحل مختلف اصلاح نباتات
...


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 73

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما