محل لوگو

كار‏فريني نان 35 ص


كار‏فريني نان  35 ص

نام فایل : كار‏فريني نان 35 ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 36

حجم : 146 کیلوبایت


فصل اول :
هدف كلي :
اشتغال زايي در سطح كشور با توجه به بالا بودن درصد يكاري و همچنين كسب سود و نيز ارائة بهترين راهها براي توليد و با كيفيت تر نان كه باعث رضايت مصرف كنندگان مي‌گردد .
هدف جزيي :
اشتغال زايي
سود آوري
اراعة يك كار مولد
كاهش ضايعات نان
افزايش كيفيت توليد
شكوفايي اقتصادي
رضايت مردم از نان‌هاي فانتزي
ضرورت تحقيق :
نان يكي از اصلي ترين ماده غذايي خانواده ها است و بخشي از درآمد خانواده را به خود اختصاص مي‌دهد . پس دقت در تهيه و مصرف آن بسيار مهم مي‌باشد . يكي از مهمترين اهداف موضوع نان ، اطلاع از مشكلاتي است كه در تهيه و پخت نان براي نانواي‌ها و خريد و استفادة نان‌ها براي مردم مي‌باشد . ارزان بودن قيمت نان در مقايسه با مواد غذايي مشابه مانند : برنج باعث عدم توجه افراد جامعه نسبت به اين مادة غذايي شده است و همچنين رشد روز افزون و تراكم شديد جمعيت ، تناسب تعداد و پراكندگي واحدهاي تهيه و توزيع نلن را نسبت به متغاضيان به هم زده است . و نيز صف‌هاي تولاني نانوايي ها باعث مي‌شود كه خانواده ها مبادرت به خريدن بيشتر از مقدار مورد نياز خود كنند و بخشي از آن را مصرف و مازاد را دور بريزند ، و امروزه استفاده از نان فانتيزي توسط مردم به علل مختلفي چون ، پخت آسان

مصرف صحيح و تقريبا بدون ضايعات و بهداشتي تر بودن اين نوع نان نسبت به نان‌هاي تئوري و سنتي بيشتر رايج گشته‌است . در اين پروژه هر يك از علل به صورت مشروح بيان شدهخ تا با طرح اين مسايل بتوانيم نان‌هاي ديگر را طوري پخت كنيم و راهكارهايي را استفاده كنيم كه همانند نان فانتزي از مزاياي بيشتري از قبيل پخت با كيفيت و آسان كمتر شدن مايعات و
.…
برخوردار باشد .

1
)مقدمه :
نان اصلي ترين غذاي صفرة خانواده هاي ايراني است و به رغم فراز و نشيب‌هاي زياد . در توليد گندم در تهية آرد ، نحوة پخت و ورود انواع غذاهاي جديد هنوز « نان » به عنوان اصلي ترين مادة غذايي نردم ما محسوب مي‌شود بر اساس منابع آماري در حال حاضر حدود 30 درصد از نان طبخ شده در كشور به دليل مختلف دور ريزي مي‌شود و سالانه ميليونها تومان هزينة اضافي توسط اقشار مختلف مردم به صورت ضايعاتي مانند نان خشك ، نان كپك زده ، نان سوخته ، نان خمير و بد پخت از چرخه مصرف به دور ريخته مي‌شود .
به طور كلي در طول ساليان دراز كه پخت نان به شيوة سنتي رواج داشت . ميزان ضايعات نان به شدت كنوني نبود . اما در دو دهة اخير كه جمعيت كشور افزايش قابل توجهي داشته و لاجرم روشهاي سنتي پخت پاسخگوي نياز چنين جمعييتي نبوده است . روش‌هاي ماشيني پخت نيز رواج يافته است . عدم انطباق ذائقة مردم با ناني كه توسط دستگاه هاي ماشيني پخت مي‌شود . نان گندم و آرد و نحوة عمل آوري خمير نان توسط واحدهاي نانوايي و عدم آموزش عملي متصدقان كار با دستگاههاي پخت نان ماشيني و از طرفي نحوة نگهداري و مصرف نان توسط مصرف كننده را مي‌توان عوامل تاثير گذار بر ضايعات نان دانست .
در جهان صنعتي امروزه كيفيت به عنوان يكي از اساسي ترين ابزارها براي پيشرفت صنعت محسوب مي‌شود . اگر توليد به معناي كلي و گسترده از روندي بهينه و مطلوب برخودار باشد طبيعي است كاهش و حتي گاهي حذف ضايعات را در پي دارد . در واقع اگر در تمامي مراحل توليد بتوانيم مقررات و ضرابط استاندارد در امراعات و اجرا كنيم از آفات ضايعات و در نتيجة خسارات اقتصادي مصون خواهيم بود و توليد و توجيه اقتصادي پيدا خواهد كرد كه اين خود باعث شكوفايي اقتصاد ملي مي‌شود .
در اين ميان صنايع توليد كننده مواد غذايي از اهميت ويژه‌اي برخوردار هستند زيرا غذا از ضروريات زندگي و زنده بودن است . كيفيت ، ارزش غذايي ، بهداشت و سلامت مادة غذايي در برنامة استاندارد غذايي گنجانده شود .
تحقيقات صورا گرفته در زمينة بروز ضايعات موجود در صنعت توليد مواد غذايي حاكي از صنعت عوامل اجرايي استاندارد هاي مربوط به آماده سازي فرآيند پخت . نگهداري و توزيع مواد غذايي است .
...


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 50

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما