محل لوگو

سيستم‌هاي حسابداري مالي


سيستم‌هاي حسابداري مالي

نام فایل : سيستم‌هاي حسابداري مالي

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 21

حجم : 128 کیلوبایت


دانشگاه آزاد اسلامي
واحد تهران جنوب
سيستمهاي حسابداري مالي
1) چشم انداز
(چشم اندازي از چگونگي دانشگاههاي ملي و اينكه دانشگاههايي هستند كه افراد از طريق آنها زمينه را براي حسابداري مالي كسب مي‌كنند و نقطه شروع كار آنها براي حسابداري از آنجاست).
چشم انداز 1:
تخصيص منابع بر اساس نتايج ارزيابي شخص ثالث از آموزش و تحقيق.
در تخصيص منابعي از قيبل كمكها و اعانه هاي عملياتي نتايج ارزيابي هاي شخص ثالث از آموزش و تحقيق در هر دانشگاه بدرستي انعكاس مي‌يابد، البته در اين راستا، نگاهي هم به پيشرفت توسعه فردي هر دانشگاه و ايجاد يك محيط رقابتي مي‌شود.
چشم انداز 2:
ايجاد انعطاف در سيستمهاي مالي جهت ايجاد خط‌مش ها و ابتكارات دانشگاهي.
به عبارت ديگر:
پياده سازي هداياي عملي با صلاحديد دانشگاهها بدون مشخص ساختن موارد استعمال (همچنين در اختيار قراردادن وجوهي كه بايستي به سالهاي بعد منتقل شوند.)
با توجه به پرداختهاي معيني كه توسط دانشجويان صورت پذيرفته با ملاحظه خط‌مشي و ابتكارات هر دانشگاه در درون يك گستره مشخص شده توسط دولت، مقادير عيني را تعيين كنيد.
سرمايه‌هاي مازاد حاصل از تلاشهاي دانشگاهها بايستي به اهداف از قبيل تعيين شده‌اي اختصاص يابند كه در طرح ميان مدت، پيشاپيش، تصويب شده اند.
با توجه به امكانات علاوه بر پيشرفت حاصل شده با استفاده از امكانات هزينه هايي توسط دولت ارائه مي‌شود، همچنين ممكن است بواسطه وامهاي بلند مدت يا درآمد حاصل از مصرف وام يا ساير درآمدهاي حاصله بواسطه تلاشهاي خود دانشگاه نيز پيشرفتهايي صورت پذيرد.
كمكهاي با عوض و ساير درآمدهاي تهيه شده توسط دانشگاه بايستي بصورت قاعده‌مند، جداي از هداياي عملي پردازش شوند و با توجه به تلاشهاي دانشگاه انگيزه‌هايي هم بايد ايجاد شود.
كمكهاي بلاعوض توسط مسئولين محلي ممكن است تحت شرايط خاص پذيرفته شوند.
چشم انداز 3:
انجام ذيحسابي بر حسب قابليت اعتماد مالي و تأميني اجتماعي.
معيارها و شيوه ها براي محاسبه و توزيع هداياي عملي بايستي براي عموم علني گردند.
انتشار گسترده و آشكارسازي جزئيات مالي هر دانشگاه در تمام سالها.
بازبيني استانداردهاي حسابداري براساس ويژگيهاي دانشگاه و غيره.
2. خط مشي طراحي سيستم
(1) بودجه‌ها و طرحهاي ميان مدت
در ايجاد سرمايه هاي سالانه براي هر دانشگاه دولت به عنوان يك قانون اجراي عملياتهاي اجرا شده در ميان مدت به عنوان يك پيش‌شرط مد نظر قرار مي‌دهد ليكن اين نيز قابل درك است كه در پاسخ به مسائل پيش‌بيني نشده نيازهايي ممكن اسن بروز كند لذا در حاليكه تغييراتي در طرحهاي ميان مدت برحسب ضرورت پيش‌ مي‌آيد برآوردها بايستي بطور ديناميك انطباق داده شوند و وضعيتهاي اجتماعي و مالي نيز سالانه به حساب آورده شوند.
...


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 52

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما