محل لوگو

DEAsphalting Unit


DEAsphalting Unit

نام فایل : DEAsphalting Unit

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 22

حجم : 124 کیلوبایت


مقدمه
علي‌رغم آنكه برخي از كارشناسان امنيتي همواره به كاربران در ارتباط با ظهور يك ابر ويروس اين شركت‌ها صورت مي گيرد و برخي از سوي شركت‌هاي امنيتي بوده و تنها به منظور افزايش فروش نرم‌افزارهاي ويروس اين شركت‌ها صورت مي‌گيرد برخي از كارشناسان
IT
معتقدند هيچ‌گاه نمي‌توان ماهيت و ميزان مخرب بودن ويروس كه قرار است در آينده ظهور كند را تعيين كرد. اين كارشناسان معتقدند وجود نويسندگان ويروس‌ها و كرم‌هاي رايانه‌اي بخشي انكارناپذيري از ضعف
IT
بوده و اين افراد نقاط ضعفي براي سو استفاده در سيستم عاملهاي ميكروسافت خواهند يافت بنابراين ايجاد هراس بي‌مورد در ميان كاربران اينترنت در دنيا خيلي ضروري و معقول به نظر مي‌رسد اما تمامي اين نظرات دليلي نمي‌شود خطر وجود ويروسها را ناديده گرفت.
چكيده:
وابستگي ما به سيستم‌هاي كامپيوتري بهم مرتبط خصوصاً اينترنت، بسرعت در حال افزايش بوده و حتي اختلال اندك توسط ويروس‌ها و كرم‌ها مي‌تواند پيامدهاي ناگواري را بدنبال داشته‌باشد. راه حل‌هاي واكنشي استفاده شده براي مقابله با كرم‌ها و ويروس‌ها به تنهائي كفايت نخواهد كرد. افزايش قدرت داشته‌باشند. با دنبال‌نمودن راه‌حل‌‌هاي موجود مي‌توان سطح مناسبي از حفاظت در مقابل تهديدات را ايجاد نمود. بمنظور ارتقاء و بهبود وضعيت موجود، مديران سيستم، ارائه‌دهندگان تكنولوژي و تصميم‌گيرندگان مي‌توانند با رعايت و پيگيري برخي اصول اوليه، زمينه برخورد با كرم‌ها و يا ويروس‌ها را از ابعاد متفاوت فراهم نمايند. تغيير در طراحي نرم‌افزارها، روش‌هاي پياده‌سازي، افزايش تعداد مديران سيستم آموزش‌ ديده، بهبود سطح آگاهي كاربران، افزايش تحقيقات در رابطه با سيستم‌هاي ايمن و پايدار، طراحي و پياده‌سازي دوره‌هاي آموزشي در رابطه يا كامپيوتر و امنيت شبكه، نمونه‌هائي در اين زمينه بوده كه مي‌تواند دستاوردهاي مثبتي را در ارتباط با امنيت اطلاعات براي تمامي شهروندان اينترنت بدنبال داشته باشد حركات مثبت هريك از شهروندان اينتر‌نت (حقوقي و يا حقيقي) در خصوص پايبندي به اصول امنيتي، تاثيري مثبت در ايمن‌سازي سرمايه‌هاي اطلاعاتي را بدنبال خواهد داشت.
كلمات كليدي:
سوبيگ، گرم،
Morris
،
Code Red
،
Patch
،

كر‌م‌ها
(worrms)
كرم يك برنامه كامپيوتري است كه قابليت تكثير خود از ماشين به ماشين‌ ديگر را داراست شبكه‌هاي رايانه‌اي بهتر مناسب براي حركت كرمها و آلوده‌نمودن ساير ماشين‌هاي موجود در شبكه را فراهم مي‌آورند با استفاده از شبكه‌هاي كامپيوتري كرم‌ها قادر به تكثير باور نكردني خود در اسرع زمان مي‌باشند.
برنامه كرم برنامة ميزبان ندارد كرم‌ها بدون استفاده از يك برنامه حامل به تمامي سطوح سيستم كامپيوتري خزيده و نفوذ مي‌كنند.
كرم‌ها برنامه‌هايي هستند كه بدون آنكه برنامه‌هاي ديگر را آلوده كنند تكثير مي‌شوند بعضي از كرم‌ها از طريق كپي كردن خود از ديسكي به ديسك ديگر گسترش مي‌يابند. آنها به دنبال نوع‌هاي خاصي از فايل‌ها در ديسك‌ها و سرويس‌دهنده‌ها مي‌گردد و درصدد آسيب يا نابودي آنها بر مي‌آيند. مثلاً مي‌توان به پاك‌كردن
registry
توسط آنها اشاره كرد بعضي كرم‌ها در حافظه تكثير مي‌شوند و هزاران كپي از خود به وجود مي‌آوند و همه آنها به طر همزمان شروع فعاليت مي‌كنند كه موجب پايين آمدن سرعت سيستم مي‌شوند. تكثير يك كرم علاوه بر ايجاد مشكل اشباع حافظه و هارديسك مي‌تواند به دليل تكثير مداوم پهناي باند سيستم را بلوكه كرده ويا زده آن را به حداقل ممكن كاهش دارد.
كرم‌ها در زمان تكثير ميزان قابل ملاحظه‌اي سرعت ترافيك اطلاعاتي بر روي اينترنت را كند نموده هر نسخه از كرم فوق پيمايش اينترنت بمنظور يافتن سرويس‌دهندگان ويندوز
...


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 76

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما