محل لوگو

نحوه-انتخاب-یک-مانیتور-12-ص


نحوه-انتخاب-یک-مانیتور-12-ص

نام فایل : نحوه-انتخاب-یک-مانیتور-12-ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 14

حجم : 50 کیلوبایت


نحوه انتخاب یک مانیتور( بخش اول )
مانیتور یکی از عناصر سخت افزاری مهم در کامپیوتر است که از آن بعنوان دستگاه استاندارد خروجی و در جهت  نمایش اطلاعات استفاده می گردد.  تمامی کاربران کامپیوتر بمنظور مشاهده خروجی مناسب ، نیازمند استفاده از یک مانیتور مطلوب می باشند. انتخاب یک مانیتور به عوامل متفاوتی نظير مشخصات فنی و نوع کاربرد آن ، بستگی دارد .اولين نمايشگرها ( مانيتورهای مبتنی بر متن )  بمنظور استفاده در کامپيوترهای شخصی در سال 1970 ، ارائه گرديدند. از سال 1970 تاکنون،  مدل ها ی متفاوتی از مانتيتورها با بهره گيری از تکنولوژی های متفاوت و ارائه قابليت های مختلف ، توليد و عرضه شده اند . مانيتورهای (
CRT ( Cathod

Ray

Tube
  و مدل های متفاوت  (
LCD
(
Liquid

Crystal display
  ، نمونه هائی از مانيتورهای ارائه شده طی ساليان گذشته و اخير می باشند. در این مقاله قصد داریم به برخی از پرسش های متداول در زمینه انتخاب یک مانیتور پاسخ داده و از این رهگذر با ضوابط انتخاب صحیح یک مانیتور بیشتر آشنا شویم .در ابتدا لازم است با برخی اصطلاحات مرتبط با مانيتور که در اين مقاله از آنان استفاده شده است ، آشنا شويم .
اصطلاحات
 
Aperture Grille
: در تکنولوژی فوق ، بمنظور ايزوله نمودن پيکسل ها  بصورت افقی از مجموعه ای سيم های عمودی استفاده می گردد.مانيتورهائی  که از تکنولوژی فوق استفاده می نمايند، دارای شفافيت و وضوح تصوير مناسبی می باشند.  پيکسل ها با توجه به ماهيت خطوط پويش استفاده شده بمنظورنگاشتن تصوير، بصورت عمودی از يکديگر متمايز می گردند.
 
Aspect Ratio
  : نسبت  پهنای  تصوير به ارتفاع  را می گويند و  برای اکثر مانيتورهای موجود ،  3 : 4  می باشد .
Asset Control
: ويژگی فوق، باعث صرفه جوئی در زمان بمنظور رديابی مانيـتورها در شبکه می گردد. در صورتيکه مانيتور دارای ويژگی فوق بوده و از آن بهمراه نرم افزارهای ضروری در شبکه استفاده گردد ، امکان بازيابی اطلاعات لازم بمنظور رديابی مانيتورها ، فراهم می گردد.(  شماره سريال مانيتور ، مدل و ... ) . اطلاعات فوق، برای مديران شبکه بسيار مفيد خواهد بود .
Bandwidth
  : سرعت ( بر حسب مگاهرتز ) داده دريافتی توسط مانيتور از پردازنده کارت گرافيک را می گويند . هر اندازه ميزان سرعت فوق بيشتر باشد ، تصاوير با وضوح و شفافيت بهتری نمايش داده می شوند ( خصوصا" در موارديکه دقت بالا، انتخاب شده باشد ) .
...


مبلغ قابل پرداخت 25,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 94

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما