محل لوگو

مقایسه-ضد-ویروسها-26-ص


مقایسه-ضد-ویروسها-26-ص

نام فایل : مقایسه-ضد-ویروسها-26-ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 19

حجم : 179 کیلوبایت


مقایسه ضد ویروسها
ضد ویروس ها با استفاده از شیوه های متفاوتی ویروس ها را شناسایی می کنند . یک روش ، استفاده از امضای ویروس (
Virus Signature
) در فایل هاست.
بهتر است کمی در مورد روش کار نرم افزارهای ضد ویروس بدانید . ضد ویروس ها با استفاده از شیوه های متفاوتی ویروس ها را شناسایی می کنند . یک روش ، استفاده از امضای ویروس (
Virus Signature
) در فایل هاست.
هرگاه یک فایل توسط ویروس ها آلوده شود بخشی از آن تغییر پیدا می کند . هر ویروس تغییر خاص و منحصر به فردی را در فایلها ایجاد می نماید .
ضد ویروس ها می توانند با شناسایی این تغییر و مقایسه آن با لیست امضای ویروس هایی که در پایگاه اطلاعات (
Database
) خود دارند به این امر پی ببرند که فایل توسط چه ویروسی آلوده شده .
ولی از آنجا که ویروس هایی وجود دارند که برای فرار از شناخته شدن امضای ثابتی ندارند و در واقع از سیستم پیشرفته ای استفاده می کنند ضد ویروس ها مجبورند شیوه های دیگری را نیز به کار بگیرند تا ویروسها را شناسایی کنند . یکی از این شیوه های کمکی ، بررسی رفتار فایلها می باشد .
به عنوان مثال هنگامی که ویروس یک فایل را آلوده کرد ، سعی می کند خودش را تکثیر کند . این عمل ممکن است باعث شود ویروس فایل آلوده شده را کپی کند و یا سعی کند قسمتی از فایل های دیگر را تغییر دهد تا آنها نیز به ویروس آلوده شوند .
همچنین ویروس ممکن است شروع به تخریب و کد نمودن فایلها و یا بخش هایی از دیسک سخت (
Hard Disk
) نماید . به همین دلیل ضد ویروس های پیشرفته در بیشتر موارد از این طریق می توانند حتی ویروسهایی را که امضایشان در لیست دیتابیس آنها وجود ندارد ، شناسایی کنند .
بدون شک این امر که ضد ویروس رفتار کلیه فایلهای سیستم را تحت نظر بگیرد باعث پایین آمدن سرعت سیستم خواهد شد . البته میزان این کند شدن به مشخصات سخت افزاری کامپیوتر مورد استفاده بستگی خواهد داشت . معمولا داشتن حافظه رم (
Ram
) بیشتر و پردازنده (
CPU
) سریعتر باعث می شود این افت سرعت چندان به چشم نیاید .
ضد ویروس ها همچنین توانایی شناسایی کرم ها و تروجان ها را نیز دارند. موثر ترین روش جلوگیری از آلوده شدن یک کامپیوتر به تروجان ، استفاده از یک ضد ویروس قدرتمند و همواره به روز (
Up To Date
) می باشد .
به این ترتیب حتی اگر فایلهای آلوده به تروجان در قالب تصویر یا موسیقی ویا هر فایل دیگر وارد سیستم شوند ، توسط ضد ویروس شناسایی خواهند شد.
...


مبلغ قابل پرداخت 25,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 63

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما