محل لوگو

معرفي-وب


معرفي-وب

نام فایل : معرفي-وب

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 55

حجم : 213 کیلوبایت


معرفي وب
هيچ چيز در دهة 90 به اندازة وب جهاني
(Wird Wide Web)
، ارتباطات را تغيير نداده است. وب كه از ايده اي در مورد سازماندهي اطلاعات غير خطي ريشه گرفته، تا به امروز چنان رشد كرده است كه به عنوان سيستم ارتباطي كه دهها ميليون نفر در سراسر جهان از آن استفاده مي كنند، شناخته مي شود. در واقع شكي وجود ندارد كه هم اكنون وب راهي براي دريافت اطلاعات، ارتباطات و تداخل كلي روي اينترنت است.
به همين ترتيب نرم افزاري كه براي مشاهده اطلاعات وب (مرورگر يا
Browser
وب) به كار مي رود، به چنان اهميتي رسيده است كه شركت هاي بزرگ نرم افزاري، كليدي ترين بخش توليدات خود را به آن اختصاص داده اند.
همة اين مسائل چگونه رخ داد؟ وب از كجا آمد و چرا به نظر مي رسد كه قسمت مهمي از تكنولوژي را تسخير خواهد؟ آيا وب خصوصيتي دارد كه به آن مي كند جلوتر از زمان حركت كند؟ آيا وب روزي به كلي نابود خواهد شد؟ ايا سرنوشت آن، اين است كه آيندگان، آنرا در موزه هاي خود نگهداري نمايند؟
شايد صد سال ديگر، جواب تمام اين سوالات روشن شده باشد!
تاريخچه وب
برخي مي گويند كه وب از يك رؤيا شروع شد. بعضي ديگر معتقدند كه ساختمان و بافت اصلي آن چيز جديدي نيست و انسانها قرن هاست كه به شيوة كنوني وب با يكديگر ارتباط برقرار كرده اند.
پايه هاي تكنيكي سيستمي كه امروز به نام وب مي شناسيم، در سوئيس بنا نهاده شد. در ماه مارس سال 1989، تيم برنزلي، محقق مركز تحقيقات هسته اي اروپا
(CERN)
، آزمايشگاه اروپايي ذرات فيزيكي ژنوا، سوئيس، يك سيستم ابرمتن ارائه داد، كه قادر بود اطلاعات را به طور مناسبي در اختيار دانشمنداني كه در حال مطالعه روي فيزيك پرانرژي بودند، قرار دهد. برنزلي قبلا در زمينه آرايش و تنظيم متن و ارتباطات فعاليت كرده بود. او قبلا در سال 1980 سيستم ابرمتني بنام
Equire
ابداع كرده بود. 0اگرچه در آن زمان، از اصطلاح ابرمتن كه تدنلسون براي اينگونه متنها وضع كرده بود اطلاعي نداشت). مدل پيشنهادي برنزلي در سال 1989 «ابرمتن و
CERN
» نان داشت. در اواخر سال 1990، مدل اوليه وب روي يك كامپيوتر
NEXT
به اجرا درآمد و رابطي كه روي اين سيستم براي كاربران استفاده مي شد،
WWW
نام گرفت. از اين پس بود كه تمام اجزاء وب شكل گرفتند.
در مارس 1991 رابط
WWW
در يك شبكة كوچك مورد استفاده قرار گرفت و از ماه مي همان سال، روي ايستگاههاي مركزي
...


مبلغ قابل پرداخت 25,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 63

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما