نام فایل : مدیریت-کیفیت
فرمت : .doc
تعداد صفحه/اسلاید : 102
حجم : 278 کیلوبایت
چکیده
مطالعات و پژوهشهای انجام شده در ارتباط با علل موفقیت بسیاری از شرکتها در صحنه رقابت نشان دهنده این نکته می باشد که فرهنگ سازمانی یکی از مهمترین عوامل موفقیت این سازمانها است. با توجه به نتایج این تحقیقات شناخت نقاط قوت و ضعف فرهنگ سازمانی شرکتها گاهی مهم ضروری در ارزیابی توان رقابتی آنان در صحنه رقابت اقتصادی می باشد.
تحقیق حاضر با هدف بررسی و شناخت فرهنگ سازمانی و تعیین نقاط ضعف و قوت و ارتباط آن با توسعه ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر می باشد.
با توجه به اهمیت و شناخت فرهنگ سازمانی حاکم بر شرکتها و توجه سازمانها به کیفیت، تحقیق حاضر به منظور پاسخ گویی به نوع فرهنگ سازمانی و همچنین ارتباط بین ابعاد فرهنگ سازمانی حاکم و توسعه ابعاد مدیریت کیفیت فراگیر صورت گرفته است.
عنوان
فهرست مطالب
صفحه
فصل اول: کلیات و طرح تحقیق
1-1 مقدمه
2-1 بیان موضوع و اهمیت آن
مقدمه
بخش اول: مدیریت کیفیت فراگیر
1-1-2 مفهوم کیفیت
2-1-2 ابعاد کیفیت در بخش خصوصی
3-1-2 ابعاد کیفیت در بخش دولتی
4-1-2 هماهنگی ساختاری
5-1-2 مفهوم فراگیر
6-1-2 مدیریت کیفیت فراگیر
7-1-2 ویژگی های مدیریت کیفیت فراگیر
8-1-2 پیشینه
TQM
9-1-2 تعاریف
TQM
...
مبلغ قابل پرداخت 25,700 تومان