محل لوگو

مديريت-دولتی-و-دولت-الکترونيک-11-ص


مديريت-دولتی-و-دولت-الکترونيک-11-ص

نام فایل : مديريت-دولتی-و-دولت-الکترونيک-11-ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 14

حجم : 32 کیلوبایت


مديريت دولتی و دولت الکترونيک
 
مهمترين چالشی که همواره کارگزاران بخش عمومی با آن مواجه هستند ، پاسخ به خواسته ها و انتظارات در حال تغيير شهروندانی است که بخش عمومی مشروعيت خود را از آنها کسب می کند . در راستای پاسخ به اين خواسته هاست که مديريت دولتی بايد در جستجوی شيوه های نوينی باشد که نوآوری مستمر در ارائه خدمات عمومی را برای شهروندان به ارمغال آورد . کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات جهت ارائه خدمات دولتی به جامعه که از آن تحت عنوان دولت الکترونيک نام می برند ، ابتکار عمل جديدی است که قصد دارد ، تا زمينه دسترسی شهروندان به خدمات عمومی را از طريق رسانه های الکترونيک فراهم کند و روابط مديريت دولتی و شهروندان را به گونه ای جديد پايه ريزی نمايد . آنچه که در اين نوشته می خوانيد ، طرح برخی از زوايای دولت الکترونيک همچون سنخ شناسی دولت الکترونيک ، مزايا و قلمرو دولت الکترونيک و چالشهای اجرای آن در کشورهای در حال توسعه می باشد که به تشريح آن پرداخته شده است .
 
واژه های کليدی :
مديريت دولتی ، دولت الکترونيکی ، فناوری اطلاعات و ارتباطات ، جامعه ، شهروند و خدمات الکترونيکی .
 
بررسی و مقايسه ميزان يادگيری سازمانی مدارس دولتی و غير انتفاعی شهر قم درسال 82 – 81
با توجه به پيچيدگي و پويايي روز افزون عوامل محيطي و تغييرات بسيار سريع، سازمان هاي سنتي ديگر قادر به هماهنگي با اين تغييرات نيستند و در حال نابود شدن مي باشند؛ از اين رو بحث سازمان هاي يادگيرنده به عنوان ابزاري براي بقا و هماهنگي با اين تغييرات مـورد توجـه بسياري از سازمان ها قرار گرفته است. آنـچه مي خوانيد خلاصه اي از مباني نـظري و يافته هاي تحقيق است، پيرامون بررسي ميزان يادگيري سازماني مدارس. تحـقيق حاضر با هدف بررسي ميزان يادگيري سازماني مـدارس متوسطه دولتي و غيـرانتفاعي انجـام گـرفته است. جهت تحقق هدف فوق يك فرضيه به شرح ذيل تدوين گرديده» بين ميزان يادگيري سازماني مدارس متوسطه دولتي و غير انتفاعي تفاوت وجود دارد. «
جهت گردآوري اطلاعات و يافتن ويژگي هاي سازمان (دبيرستان) يادگيرنده از روش كتابخانه اي و براي بررسي ميزان يادگيري سازمان، از پرسشنامه ي محقق ساخته پس از تعيين روايي و پايائي استفاده شده است. اطلاعات گرد آوري شده با استفاده از روش هاي آمار توصيفي شامل شاخص هاي فراواني، درصد فراواني، ميانگين و آمار استنباطي شامل آزمون من - و يتني مورد تجزيه و تحليل قرار گرفت. يافته هاي بدست آمده از آزمون من - ويتني نشان مي دهد كه: بين ميزان يادگيري سازماني مدارس غيرانتفاعي و دولتي تفاوت معناداري وجود دارد: يعني ميزان يادگيري سازماني مدارس غيرانتفاعي در كليه ويژگي هاي بدست آمده، بيش تر از مدارس دولتي است.
واژه های كليدی :
سازمان يادگيرنده، يادگيری سازمانی، مدارس دولتی، مدارس غير انتفاعی
 
ارزيابی كيفيت خدمات سازمان تامين اجتماعی از منظر كاركنان

 
چكيده
مقاله حاضر حاصل تحقيقي ميداني است كه هدف از آن تعيين كيفيت خدمات ارائه شده توسط سازمان تامين اجتماعي، از ديدگاه كاركنان آن سازمان مي باشد. بر اين اساس در اين پژوهش از مدل مقياس كيفيت خدمات به منظور ارزيابي كيفيت خدمات سازمان تامين اجتماعي، به مشتريان خود استفاده شده است.
جامعه آماري اين تحقيق كليه كاركنان سازمان تامين اجتماعي شهر تهران و نمونه آماري 123 نفر از كاركنان آن سازمان مي باشد. نتايج حاصل از اين تحقيق نشان مي دهد كه كاركنان اين سازمان خود بر اين باور هستند كه عملكرد سازمان كمتر از انتظارات مشتريان مي باشد و در حقيقت ارائه دهندگان، خود، كيفيت خدمات ارائه شده را در سطح پاييني ارزيابي مي كنند.
 
واژه های كليدی  :
كيفيت خدمات ، مقياس كيفيت خدمات ، عوامل محسوس (شواهد فيزيكي) ، قابليت اعتبار ، پاسخگويي ، اطمينان خاطر ، همدلي .
سازمان های غير دولتی كارآفرين
 
چكيده
...


مبلغ قابل پرداخت 25,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 54

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما