محل لوگو

كنفرانس-ملي-قانونگذاران-سياسي-33-ص


كنفرانس-ملي-قانونگذاران-سياسي-33-ص

نام فایل : كنفرانس-ملي-قانونگذاران-سياسي-33-ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 20

حجم : 200 کیلوبایت


كنفرانس ملي قانونگذاران سياسي در مورد:
تلفنهاي همراه و ايمني بزرگراهها
روز به روز سازي در سال
2002
اكتبر سال
2002
نوشته شده توسط
Matt Sundeen
رئيس اصلي برنامه:
ارتباط بين جلب توجه راننده و ايمني بزرگراهها مساله قابل توجهي براي قانونگذاران در ايالات متحده مي باشد. هر سال بيش از 000/42 نفر كشته مي شوند و بيش از 3 مليون تصادف رانندگي زخمي مي شوند. سازمان ملي ايمني بزرگراهها
(NHTSA)
تخمين مي زند كه 20 درصد از 20 درصد تمامي تصادفات وسائط نقليه

يا حدود
1.2
ميليون تصادف به عنوان يك عامل اصلي از طريق حواس پرتي راننده انجام مي گيرد.
توجه اينكه خيلي از چيزها مي تواند باعث حواس پرتي راننده شود موضوع چراغ روشنايي براي قانونگذاران محلي ارتباطي بين استفاده تكنولوژي هاي داخل ماشيني مخصوص تلفنهاي بي سيم را براي قانونگذاري مشخص مي كند. از سال 1999 هر ايالت قانونگذاري را با توجه به استفاده تلفنهاي بي سيم در نظر گرفته است. در همين وضعيت كنگره از شرايط خاصي را بر روي اين قضيه صحه گذاشت است. بسياري از آژانسهاي فدرال و ايالتي تاثيرات تكنولوژي بر جلب توجه رانندگان را مورد مطالعه قرار مي دهند و تخمين زده اند 300 شهر شهرستان و يا بخش داراي موارد خاص استفاده ازتلفنهاي همراه هستند.
علاقه مندي به استفاده از تلفنهاي همراه و امنيت بزرگراهي با افزايش قابل توجه در تعداد تلفنها در جاده ها در نظر گرفته شده است. ارتباطات ماهواره اي و ارتبات اينترنتي
(CTIA)
بيانگر اين است كه بيش از 137 ميليون و در حال حاضر از سرويسهاي بي سيم در ايالات متحده استفاده مي كنند كه بيشتر از 60 ميليون مشترك در سال 1998 بوده است.
ميانگين زيادي از مشتركين بي سيم و نيمي بيش از 130 فرد از ابزارهاي پرتابل كه قابليت استفاده در داخل و خارج از ماشين را دارند استفاده مي كنند.
افزايش در تعداد تلفنها به همراه پيچيدگي عملكردهاي تلفني و پتانسيل بيشتر براي حواس پرتي رانندگان مي باشد. تلفنهاي مدرن به افراد اين اجازه را مي دهند كه از بازار بورس خبردار شوند شرايط جديد رويدادهاي ورزشي را بدانند و يا تصاوير ديجيتال بفرستند.
قابليت جابجائي پذيري تلفن همراه به اين معني است كه افراد مي توانند از تلفن ها در هنگام رانندگي استفاده كنند:
NTHSA
تخيمن زده است كه در حدود 73 درصد از مشتركين از تلفن هاي خود در هنگام رانندگي استفاده مي كنند. بقيه حدس زده اند كه بين 50 درصد تا 70 درصد از تمامي تلفن هاي موبايل در ماشين مورد استفاده قرار مي گيرند.
...


مبلغ قابل پرداخت 25,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 62

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما