محل لوگو

كارخانجات-لامپ-پارس-شهاب-63-ص


كارخانجات-لامپ-پارس-شهاب-63-ص

نام فایل : كارخانجات-لامپ-پارس-شهاب-63-ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 46

حجم : 251 کیلوبایت


كارخانجات پارس الكتريك ( شركت سهامي عام ) در تاريخ 9/12/1341

تحت

شماره 8567 در ايران به ثبت رسيده و فعاليتهاي آن با موضوع تأسيس و ا يجاد كارخانه صنعتي و توليدي مونتاژراديو و تلويزيون بنيان نهاده شد .
توليدات اين كارخانه در حال حاضر شامل تلويزيونهاي رنگي در اندازه هاي 14،21،28،29، مانيتور 15،17 راديو پخش اتومبيل ، راديو ضبط دو كاسته و بلند گو مي باشد .
در حال حاضر كارخانجات پارس الكتريك با همكاري شركت هاي معتبر و پيشرو جهاني و با استفاده از آخرين دستاوردهاي تكنولوژي و جديدترين ماشين هاي اينسرت اتوماتيك و مجربترين مهندسين و تكنسينها و نيروي كارآمد محصولات خود را توليد و به بازار عرضه مي نمايد .
كارخانجات اين شركت در مجتمع صنعتي واقع در كيلومتر
11
جاده مخصوص كرج مشغول به فعاليت بوده و مشتمل بر
4
واحد توليدي (1ـ تلويزيون 2ـ مانيتور 3ـ قطعات 4ـ راديو و كوئيل سازي )و واحدهاي پشتيباني توليد (تحقيقات و توسعه ، نگهداري و تعميرات ، برنامه ريزي و كنترل مواد ، كنترل كيفيت ) بوده و داراي كارگاههاي مجهز به مدار چاپي ، قطعات پلاستيكي وفلزي ، آبكاري ، پلاستو فوم، رنگ كاري و قالب سازي با استفاده از جديدترين تكنولوژي روز مي باشد .
كارخانجات پارس الكتريك در تاريخ 16/4/1358 در اجراي (بند ب ) در قانون حفاظت و توسعه صنايع ايران ،ملي اعلام گرديد و تحت پوشش سازمان صنايع ملي ايران واقع شد و در سال 1371 در اجراي سياستهاي دولت محترم جمهوري اسلامي ايران مبني بر خصوصي سازي كارخانجات ، نقل و انتقال سهام بين سازمان صنايع ملي ايران و شركت سرمايه گذاري تأمين اجتماعي صورت گرفت و اداره امور شركت را هيأت مديره منتخب مجمع صاحبان سهام عهده دار گرديد .
فهرست شركتهاي تابعه پارس الكتريك :
1.شركت كارخانجات لوازم خانگي پارس
2. شركت خدمات پارس
3شركت كارخانجات پارس كالري
4. شركت طراحي و مهندسي ساخت صنعت
5. شركت پارس نيك
6. شركت مهندسي و بازرگاني پارس
7. شركت ساخت و توليد قطعات الكترونيك سيرجان
8. شركت پرسا رايانه
9. شركت عايق پلاستيك
10. شركت كارتن البرز
11.ساير شركتهاي سرمايه پذير
...


مبلغ قابل پرداخت 25,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 68

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما