محل لوگو

كاربرد-نرم‌افزار-رايانه-50-ص


كاربرد-نرم‌افزار-رايانه-50-ص

نام فایل : كاربرد-نرم‌افزار-رايانه-50-ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 54

حجم : 551 کیلوبایت


پروژه:
كاربرد نرم‌افزار رايانه
استاد:
آقاي مهندس يعقوب‌زاده
دانشجو:
راضيه ايلخاني
زمستان 84
انواع مختصات :
مختصات كارتسين (متعامد) : اين نوع دستگاه مختصات مثل دستگاه مختصاتي است كه در رياضيات پايه در آن آشنا شديم . اين مختصات در اتوكد به اين صورت است كه نقطة صفر در گوشه سمت چپ مونيتر قرار دارد و به سمت راست و سمت بالا مثبت و عدد اول در اتوكد محور مختصات
X
را نشان مي دهد و عدد دوم محل محور مختصات را
Y
نمايش مي دهد .
مختصات نسبي متعامد : گاهي لازم است مختصات يك نقطه را نسبت به مختصات ما قبل يا هر نقطة ديگري پيدا كنيم در اين صورت به صورت مجازي دستگاه مختصات كارتسين روي نقطة مورد نظر قرارگرفته و نسبت به آن دستگاه مجازي مختصات سنجيده مي شود . در اين حالت نسبت به سمت راست و نسبت به بالاي نقطه مورد نظر مختصات مثبت و نسبت به چپ و پايين نقطه مورد نظر منفي مي باشد .
مختصات قطبي (پلار) : مي توان غير از نمايش يك نقطه روي صفحه با مختصات متعامد آنرا به صورت يك فاصله از مركز مختصات مورد نظر و زاوية آن نسبت به افق نيز نمايش داد . در اين حالت فاصله از مركز مختصات مورد نظر عدد اول مي باشد روي شكل
m
كه هميشه مقدار آن مثبت مي باشد جهت چرخش زاوية مثبت به افق در جهت پاد ساعتگرد (مخالف ساعت) مثبت ( جهت دايرة مثلثاتي) و جهت گردش در جهت ساعت را با منفي نمايش مي دهيم .
مختصات نسبي قطبي : مانند مختصات نسبي متعامد مي توان با انتقال مجازي دستگاه مختصات قطبي به نقطه مورد نظر باز هم مختصات قطبي را بسمت آورد جهت حركت محورهاي مختصات نيز مانند قبل مي باشد .

Y
/

Y
Drive – Folder – File

...


مبلغ قابل پرداخت 25,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 71

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما