محل لوگو

كاراته-15-ص


كاراته-15-ص

نام فایل : كاراته-15-ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 11

حجم : 86 کیلوبایت


كاراته
-
دو چيست؟
تعيين برنده و بازنده از اهداف نهائي كاراته نيست
:
«كاراته- دو» يكي از فنون رزمي است كه در جهت توسعه شخصيت از طريق اجراي تمرين بكار مي رود و بنابراين كاراته كا بر هر مانعي اعم از محسوس يا نامحسوس غلبه كند.
«كاراته-دو»مجموع فنون دفاع از خود همراه با دستهاي خالي است كه در آن، دستها و پا ها بطور منظم و بنا بر روشي خاصي، پرورش مي يابند و اجراي حركات قدرتي نظير استفاده از سلاحهاي واقعي، مي تواند حملات غافلگيرانه را كنترل كند.
«كاراته-دو» رشته ائي است كه بنابر آن ، كاراته كا در تمامي حركات بدني نظير: خم شدن ،
پرش و حفظ تعادل ، مهارت مي يابد . واين عمل را از طريق فراگيري حركات اندامها و كشيدن بدن به عقب و جلو: چپ و جلو ، بالا و پايين بطور آزادانه و متحدا لشكل انجام مي دهد.
تكنيكهاي((كاراته _ دو)) مطابق عزم كاراته كا ، كنترل مي شوند و بطرز صحيح بسوي يك هدف پيش مي روند.
ماهيت تكنيكهاي كاراته عبارتست از : ((كيمه))(
kime
) . مفهوم ((كيمه)) عبارتست از جمله برق آسا به هدف كه با استفاده از تكنيكهاي مناسب وحداكثر قدرت در كوتاهترين زمان ممكن ميسر مي شود ( مدتها پيش، اصطلاحي به نام ((ايكن هيساتسو)) (
ikkennissatsu
)
به معناي ((كشتن فردي با اجزاي يك ضربه )) وجود داشت اما اگر بخواهيم ازبين بردن افراد را هدف قرار دهيم در حقيقت با مسئله خطرناكي و نادرستي مواجه خواهيم شد . بايد بخاطر سپرد كه كارته كاهاي باستاني ، قادر بودند كه با استفاده از (( ماكي وارا)) (
makivara
)
هر روز بري روي (كيمه)) تميرن كنند و از آن بصورت شيوه مخربي استفاده نمايند .
با اجراي ضربه، مشت زدن يا لگد زدن و حتي دفاع مي تواند در «كيمه» موفق بود. هر تكنيكي كه فاقد كيمه باشد هر گز نمي تواند به عنوان كاراته حقيقي ، مورد توجه قرار گيرد و اين مسئله بدون در نظر گرفتن شباهت بسيار آن با كاراته خواهد بود . برگزاري مسابقات نيز، استثنا نخواهد بود اما به علت وجود خطرات مذبور، بايد ياد آور شويم كه ايجاد تماس، بر خلاف قوانين و مقررات است.
«سان دم » (
SUN-DOME
) به معناي جلوگيري از تكنيك است كه قبل از تماس با هدف صورت مي گيرد ( يك سان در حدود 3 سانتي متر است ) اما عدم كاربرد «كيمه» در تكنيك ، به معناي عدم كاربرد كاراته واقعي است ؛ بنا بر اين پرسشي كه مطرح ميشود اين است كه چطور ميتوان تناقض موجود ميان «كيمه و سان دم» را بر طرف كرد؟
پاسخ به پرسش اخير عبارت خواهد بود از :
استقرار هدف در فاصله كمي از جلوي منطقه حياتي بدن حريف .
...


مبلغ قابل پرداخت 25,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 62

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما