محل لوگو

فروش-محصولات-از-طريق-اينترنت


فروش-محصولات-از-طريق-اينترنت

نام فایل : فروش-محصولات-از-طريق-اينترنت

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 9

حجم : 49 کیلوبایت


مقدمه:
فروش محصولات از طريق اينترنت
-امروزه همه سعي بر آن دارند كه وقت كمتري را براي امور خريد و كارهاي روزمره گذارند. لذا ما مي توانيم با فروش محصولات (لوازم خانگي) از طريق اينترنت صرف كردن وقت را به حداقل برسانيم و قسمتي از بازار را از آن خود كنيم.
-ما مي توانيم با تشكيل يك سايت اينترنتي در خصوص فروش محصولات به طوري كه همه انتظارات مشتري در رابطه با مشخصات لوازم را دارا باشد.
اين طرح هم در وقت صرفه جويي مي كند و هم اينكه مشتري با تسلط بيشتري به دنبال تقاضاي مورد نظر خود مي گردد كه از قبيل: مشخصات فيزيكي‏ رنگ‏ مدل، ... مي باشد.
-به عنوان مثال: يك يخچال فريزر را مي توان با نشان دادن عكسهاي مختلف در جهات مختلف و همچنين يك كليپ تصويربرداري شده از اين يخچال و در قسمتي ديگر كل مشخصات يخچال مورد نظر درج گرديده است را معرفي نمود.
و در قسمت ديگر سايت مشخصات خريدار درج مي گردد كه از قبيل:
مشخصات فردي – تلفن –
E-mail
– آدرس منزل – شماره فيش واريزي بانك
-اگر اين شركت فقط مختص به شهر تهران باشد مي بايست دو يا سه انبار در نقاط مختلف شهر تهيه گردد تا هركدام از انبارها مربوط به يك ناحيه مشخص شده باشد. و اين به اين معنا نيست كه هركدام مجزا كار كنند بلكه در صورت نبود محصول درخواست شده در انبار شماره 1 از انبار شماره 2 استفاده كرد و اقدام به ارسال محصول موردنظر مشتري انجام شود.
-و اگر اين شركت بخواهد در سطح گستره تري اقدام كند. مي تواند نمايندگي‌هايي هم در مراكز استانها احداث كند كه آنها هم انبار مربوط به خودشان را داشته باشند.
ترجيح هاي طرح:
هزينه هاي دربرگيرنده طرح براي يك شهر مثل تهران شامل موارد ذيل مي گردد. اولين چيزي كه نياز مي باشد به دو مكان بصورت انبار كه هركدام بخشي از منطقه شهر را دربرگيرد و همچنين به ازاي آن دو انباردار ساده.
به دليل اينكه اين طرح غيرمستقيم با مشتري رابطه دارد مي توان يكي از انبارها را يك دفتر كار كوچكي در كنارش تهيه كرد با يك سيستم رايانه و يك كاربر كامپيوتر.
جهت حمل و نقل به دو خودروي باري كه مي تواند از نوع وانت باشد نياز است كه هركدام براي يك انبار و همچنين به ازاي هركدام يك راننده نيز نياز مي باشد.
هزينه هاي طرح به شكل زير مي باشد.
هزينه هاي اوليه طرح:
شرح
تعداد
مبلغ به ريال
خودرو وانت
2
000/000/160
سيستم رايانه
...


مبلغ قابل پرداخت 25,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 56

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما