محل لوگو

عملكرد-فيزيكي-بخش-كشاورزي-واحد-هومند-آبسرد-سال-1382-16-ص


عملكرد-فيزيكي-بخش-كشاورزي-واحد-هومند-آبسرد-سال-1382-16-ص

نام فایل : عملكرد-فيزيكي-بخش-كشاورزي-واحد-هومند-آبسرد-سال-1382-16-ص

فرمت : .doc

تعداد صفحه/اسلاید : 9

حجم : 64 کیلوبایت


عملكرد فيزيكي بخش كشاورزي واحد هومند آبسرد سال 1382
زمينه هاي مختلف توليدي بخش كشاورزي واحد هومند آبسرد به قرار زير ميباشد.
باغات سيب واحد
توصيف فني قطعات: اين باغات متشكل از 4 قطعه تجمعي با محدودة مشخص ميباشد كه به صورت دو قسمت همسان ذيل به لحاظ فرايند سرمايه گذاري قابل تفكيك ميباشد:
الف: قطعات 1 و 2 باغات:
اين دو قطعه كه در قسمت پائين و در مجاورت جاده تهران فيروزكوه قرار دارد جمعاً به مساحت تقريبي 10 هكتار كه داراي تاريخ كشت و احداث همزمان بوده و با توجه به پيشينة شرايط نگهداري و به زراعي تقريباً يكسان، روند رويشي آنها كم و بيش يكسان است.
شاخص عملكردي: درختان اين قطعات به سن تقريبي 9-8 سال بوده كه با توجه به پيشينة نگهداري و باردهي درختان اين قطعات تا اين تاريخ وارد سطح توليد اقتصادي (باردهي اقتصادي) نشده اند وليكن در آستانة توليد اقتصادي قرار دارند.
اين قطعات از سال 1383 دارد سطح توليد اقتصادي ميشوند كه دلايل توضيحي آن در ذيل آورده مي شود. بديهي است كه امسال ميبايست در فرايند بوجه بندي معاونت پيش بيني هزينه هاي جاري آنها صورت پذيرد.
توضيح: با توجه به مشاهدة ميزان باردهي و پيش بيني عملكرد اين قطعات در سال جاري (حدود 6 تن در هكتار) لذا از امسال به بعد اين سطح از باغات از فرآيند سرمايه گذاري خارج شده و ميبايست براي سال آتي (1383) پيش بيتي هزينه هاي جاري اين قطعات از طريق برنامة نگهداري ساليانه به دقت برآورد گردد. در ضمن قابل ذكر است كه به دلايل رسيدگي مجدانه و برنامه اي چند سال اخير، برمامة توليد اين قطعات حدوداً يكسال از پروژة سرمايه گذاري خود جلوتر ميباشد.
ب= قطعات سيب 3 و 4 (باغات سيب)
اين دو قطعه در بالا دست قطعات 1 و 2 قرار دارند كه جمعاً به مساحت تقريبي 32 هكتار ميباشد و داراي يك تاريخ كشت و احداث همزمان هستند. با توجه به پيشينة نگهداري اين دو قطعه روند رويشي آنها كم و بيش همانند و برابر ميباشد.
شاخص عملكردي: سن تقريبي درختان اين قطعات

6 ساله بوده و با توجه به پيشينة نگهداري قطعات در سالهاي اوليه كاشت سم رويشي درختان نسبت به زمان كاشت كمتر ميباشد.
درختان اين قطعات تازه شروع به باردهي مقطعي نموده و طبق برنامة زمانبندي پروژه سرمايه گذاري باغات سيب واحد، اين قطعات در سال 1385 به حدود 20% باردهي پيش بيني شده در پروژه مي رسند.
اين قطعات از سال
1386
به بعد وارد سطح توليد اقتصادي ميشوند و تمام هزينه هاي انجام شده تا آن زمان سرمايه گذاري تلقي مي گردد كه بر اسسا پروژة تهيه شده قابل پيش بيني و تأمين ميباشد.
2-
قطعه 24 هكتاري گردد:
توصيف فني قطعات: باغ گردوي واحد به صورت يك قطعه نواري در مجاورت تهران

فيروزكوه كاشته شده است و تقريباً تمامي درختان به سن تقريبي 3 ساله ميباشد.
كاشت اين درختان با مبناي طرح توسعه طوبي (بصورت رايگان تهشه شده) صورت گرفته كه مرغداري و حصار فيزيكي براي واحد بوده كه قابليت اقتصادي شدن را دارا مي باشد.
نتيجه: طرح سرمايه گذاري اوليه در اين خصوص تهيه شده و مقرر گرديد جهت ساماندهي و تشخيص آينده اقتصادي اين قطعه باغ، در اسرع وقت تماذمي فرآيند نگهداري و برنامه اي آتي در قالب يك پروژه سرمايه گذاري باغ گرد. واحد تنظيم و تدوين گردد.
...


مبلغ قابل پرداخت 25,700 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 40

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما